Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
calice schreef:Wat een gave kasten weer allemaal, en die van anoukwendy is natuurlijk echt kwijlen
.
Ik heb de boel ook maar weer eens opgeruimd en veel spullen in open dozen gestopt zodat het een stuk overzichtelijker is. Dekjes liggen nu ook op merk bij elkaar en heb een kapstok voor mijn hoofdstellen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Gini schreef:Die kast van anoukwendy is dan wel prachtig, maar toch helemaal niet handig/praktisch?
Zie wat een mastodont van een kast dat is en dan liggen er nog alleen maar dekjes, bandages en fleece dekens in. En voor ieder bandagesetje een apart vakje.
Als ik al mijn spullen zo opgeruimd zou willen hebben, dan heb ik wel drie tot vier van die joekels van kasten nodig.
Supermooi en supernetjes natuurlijk daar niet van, maar ik zou enorm veel ruimte nodig hebben.
calice schreef:Wat een gave kasten weer allemaal, en die van anoukwendy is natuurlijk echt kwijlen
.
Ik heb de boel ook maar weer eens opgeruimd en veel spullen in open dozen gestopt zodat het een stuk overzichtelijker is. Dekjes liggen nu ook op merk bij elkaar en heb een kapstok voor mijn hoofdstellen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]