india schreef:@corina,
kun je foto's maken van het hele project?,
leuk voor dit topic.
Hihi ik zal mijn best doen maar het zal wel even duren.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

silvester schreef:Hoe is dat met de bevroren laag cocos? Is die ook glad en blijft daar water op staan?

) was dat wel het geval nl. Ze leken hard, maar als je erover liep dan liep het toch zachter.
 ) was dat wel het geval nl. Ze leken hard, maar als je erover liep dan liep het toch zachter.                                                         
 en ik ben dus wel benieuwd hoe het gaat zijn als het er langer in ligt en dat niet meer nodig is. Maar ik denk dat het gewoon met het zand mee blijft bevriezen hoor, vooral als het vantevoren veel geregend heeft.
  en ik ben dus wel benieuwd hoe het gaat zijn als het er langer in ligt en dat niet meer nodig is. Maar ik denk dat het gewoon met het zand mee blijft bevriezen hoor, vooral als het vantevoren veel geregend heeft.                                                         

. Een roller (die ook voor snipperbodems gebruikt worden) zal ook goed lukken denk ik.
  . Een roller (die ook voor snipperbodems gebruikt worden) zal ook goed lukken denk ik.                                                         
 . Een roller (die ook voor snipperbodems gebruikt worden) zal ook goed lukken denk ik.[/quote]
  . Een roller (die ook voor snipperbodems gebruikt worden) zal ook goed lukken denk ik.[/quote]
 . Ik heb het dan over glooiingen zeg maar, dus die plekken waar bv het water zich verzamelt als het heel hard regent. Als je kokos hebt worden er geen kraters meer geslagen door de hoeven en wat er wel wordt omgeploegd krijg ik met de pallet dus wel glad.
  . Ik heb het dan over glooiingen zeg maar, dus die plekken waar bv het water zich verzamelt als het heel hard regent. Als je kokos hebt worden er geen kraters meer geslagen door de hoeven en wat er wel wordt omgeploegd krijg ik met de pallet dus wel glad. te lijf met de riek: ik haal wat van een hoger deel af en dat gooi ik dan in een lager deel in de hoop dat ik uiteindelijk WEL een waterpas bak heb
  te lijf met de riek: ik haal wat van een hoger deel af en dat gooi ik dan in een lager deel in de hoop dat ik uiteindelijk WEL een waterpas bak heb  . Ik denk dat dat van de zomer wat makkelijker wordt dan nu het zand nat en zwaar is.
  . Ik denk dat dat van de zomer wat makkelijker wordt dan nu het zand nat en zwaar is.                                                         
 )
 )

india schreef:india schreef:ik heb nog een goedkopere!
je hebt 500 kg voor een bak nodig!
dan kun je los krijgen voor 0,60 ctex btw een kg = 300 euro
ex verzending= 65 euro per pallet misschien 2 pallet nodig,
maar................ niet uit elkaar pluizen,
dus voor 400 euro ex btw gebruiksklaar
Tropic-Trading Brasil BV
E-mail: info@tropic-trading.com
KvK: 272 78849
B.T.W. nr.: NL814488055B01

romeorowan schreef:Inderdaad, KokoSystems adviseert voor een bak van 20x40 5 balen van 125 kilo.

. Maar goed: eerst de zomer maar eens afwachten. Dan is het hier al heel snel te mul en kan het best zijn dat meer beter is.
  . Maar goed: eerst de zomer maar eens afwachten. Dan is het hier al heel snel te mul en kan het best zijn dat meer beter is.