Ja iedereen wil het beste voor zijn of haar paard, ik sta op een pension stal met 65 andere paarden en dus ook zeker 65 eigenaren dus je moet wel rekening met elkaar houden ik sta er al 20 jaar en ik zou voor geen goud ergens anders willen staan. Mijn paard heeft het super naar zijn zin staat altijd met een maatje in de padock hij is vrolijk zijn vacht glimt. ik ben blij als hij in mei weer naar buiten kan met zijn tien maatjes waar hij altijd mee in de groep staat we hebben vijf koppels en ze zijn elk jaar het zelfde dus iedereen(paarden) heeft ook zijn eigen vriendjes.
NatasjaM schreef:OK Kingsley2 dan had ik het inderdaad niet helemaal goed begrepen.
Dacht dat hij dan echt continu binnen stond en da's natuurlijk niet echt gezond.
Een uurtje of 2 in de paddock is nog steeds niet heel veel, maar altijd nog vele malen beter dan helemaal niet. Iedereen doet natuurlijk wat hij/zij kan om het paard en zo goed mogelijk leven te geven en 24/7 buiten kan nou eenmaal niet bij iedereen. Bij mij gelukkig wel, maar dat komt omdat ik m'n eigen weiland heb en dus zelf kan beslissen wat ik ermee doe.