Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Danielledm schreef:Ik ben perfecthahaha
Kan me geen stomme fouten herinneren... o ja wel paard aan ze hoofdstel vastzetten en dat was niet eens het ergste. Het was mijn paard niet en het was een duur merk hoofdstel. Nou had ik toch nog de mazzel dat de eigenaar daar geen verstand van haddus gewoon een hoofdstel vana 30 euro gekocht die er op leek
...
Stomme fout, word ze chaggie van 
)dus nu maak ik het touw niet vast of maak ik het vast aan een wollen touwtje wat breekt als hij schrikt. (maar hij schrikt niet vaak) raak alleen in paniek zodra hij voelt dat hij vast zit, gek genoeg heeft hij dat niet bij een wollen touwtje

.
.
. Rennend naar de pony's hoor ik hem roepen: " wees voorzichtig met het veulen". Ja hoor, dacht ik, ik ben niet blonDT. Aangekomen bij het drietal hups ik op de grootste van het stel. Je raadt het al: dat bleek het veulen te zijn
.
dat moet een heel leuk zicht geweest zijn
Gelukkig dat die beesten af en toe zoooo braaf zijn he
Fitzroy schreef:Deken afhalen zonder de bilkoorden los te maken is wel de meest gemaakte.
Citaat:Ik heb niet alles doorgelezen maar die van Lielle op blz 2 vond ik wel erg leuk
. Kom nou paardje loop eens door achter mijn vriendje aan (drijf zachtjes aan) Paardje blijft stokstijf staan. Drijf nog wat harder aan (alsof hij dat snapt?), geen reactie. Nou dan maar een trapje zodat ie het snapt (hoe stom kan je zijn he) Nou paardje er als een kanon vandoor waardoor ik nog even in de ''lucht'' bleef zitten en op zijn bips terecht kwam, paard een vette bok en ik werd 2 meter omhoog gelanceerd. Tja heb daar 5 minuten gelegen met weing lucht in mijn longen. Eigen schuld dikke bult.
Hij sloeg dus linksaf, maar ik vloog met een mooie boog rechts in de hoek.
, nou iets TE goed en TE is nooit goed
. Schep ik dus die hele stal leeg. Moesten ze alles opnieuw de stal inkiepen en weer uitmesten want zaagsel is best wel duur.
(ik was 10 ofzo)