Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) maar de wil en liefde voor elkaar om het op te lossen. Ik heb wat ideeen genoemd, nog voor het 'kinderen verhaal'. Dit soort beslissingen moet je toch zelf nemen en wat opmerkingen van buitenstaanders kunnen heel verhelderend zijn.

Zij is waar ik voor leef en op wie ik altijd terugval. Ik ben een paard dankbaar voor hetgeen ze voor mij heeft gedaan.
Manon 2 schreef:Ik vind dat wat in het verleden ligt, niet je toekomst moet bepalen. Jouw relatie de komende jaren wordt niet leuker omdat je al 7 jaar samen bent. Kies voor een fijne toekomst!
Manon 2 schreef:
Ik vind dat wat in het verleden ligt, niet je toekomst moet bepalen. Jouw relatie de komende jaren wordt niet leuker omdat je al 7 jaar samen bent. Kies voor een fijne toekomst!
Poohbeer schreef:Heb hemook al verteld dat stel dat ik wel kinderen zou willen (wat ik dus niet wil) hij dan echt een betere baan moet vinden, want met kinderen vind ik dat de moeder zeker de eerste jaren thuis moet zijn, daarna wel parttime werken.....en dat gaat echt niet met zijn salaris.
vvtjuh"]
[quote="Poohbeer schreef:Heb hemook al verteld dat stel dat ik wel kinderen zou willen (wat ik dus niet wil) hij dan echt een betere baan moet vinden, want met kinderen vind ik dat de moeder zeker de eerste jaren thuis moet zijn, daarna wel parttime werken.....en dat gaat echt niet met zijn salaris.
laratjuh schreef:tja.. maar wie weet denkt hij dat je het meede ... en dan neemt ie een andere baan![]()
nja.. is niet te verwchten..
Wat antwoorde hij daar eigenlijk op?
nogmaals veel succes !
Poohbeer schreef:weinig eigenlijk :|
gisteravond dacht hij ook nog even dat alles zichzelf wel oplosde, hij was toch wel even stil toen ik zei dat ik ons echt over een jaar ofzo niet samen zag
maar hij weet nu wel hoe je er over denkt.. wie weet denkt hij nu ook een beetje na en anders zeg je het hem nog eens en vraag je hoe hij daar over denkt.. Poohbeer schreef:[
weinig eigenlijk :|
gisteravond dacht hij ook nog even dat alles zichzelf wel oplosde, hij was toch wel even stil toen ik zei dat ik ons echt over een jaar ofzo niet samen zag
[/quote]