Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
yolande schreef:Helaas wordt alles altijd duurder alleen nu wat extremer.
Stro is hier bij ons altijd al erg duur vandaar dat we de paarden op vlas hebben staan. Jammer genoeg is ook dat duurder geworden net als de brok.
Wat ik wel heel erg netjes vind van onze fabrikant is dat ze vroegtijdig gewaarschuwd hebben dat de prijzen zouden stijgen. Het nieuws blijft vervelend maar zo hebben we wel de tijd gehad iedereen vooraf te waarschuwen.
dat is echt niet leuk meer
russel schreef:Het stro is toch al allemaal ingekocht? Ik ben wel benieuwd wat een groot pak nu kost tov de vorige oogst. Heeft iemand een idee? 10 euro per paard per maand is volgens mij dikke winst.
mirgino schreef:russel schreef:Het stro is toch al allemaal ingekocht? Ik ben wel benieuwd wat een groot pak nu kost tov de vorige oogst. Heeft iemand een idee? 10 euro per paard per maand is volgens mij dikke winst.
volgens mij hoorde ik ze op stal vertellen aan iemand die het vroeg dat een grote baal 45 euro kost en vorig jaar 35 euro?
, dus hoop niet op een stalverhoging bij ons.
.
..... en echt veel krijg je er hier in almere niet voor dat geld
__Esther__ schreef:Hier is het stalgeld al een aantal jaren niet omhoog gegaan, toch is het laatst al met 10 euro duurder geworden en door de stijgende prijzen van het stro etc gaat het binnen kort nog een keer om hoog. Nu betalen we 320..... en echt veel krijg je er hier in almere niet voor dat geld
nash schreef:__Esther__ schreef:Hier is het stalgeld al een aantal jaren niet omhoog gegaan, toch is het laatst al met 10 euro duurder geworden en door de stijgende prijzen van het stro etc gaat het binnen kort nog een keer om hoog. Nu betalen we 320..... en echt veel krijg je er hier in almere niet voor dat geld
In Almere heb je toch ook die mooie stadsweidjes? Als je daaraan zou kunnen komen scheelt je dat bergen met geld volgens mij