Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Roane schreef:Die heeft ook wat leuks, die heeft door dat hij in periodes zijn voer krijgt. Portie gehad, gaat hij op rust staan en blijft gerust een hele tijd in dat station staan wachten tot de volgende beurt.
Niet de bedoeling schat.

Dat soort simpele dingetjes hebben een hele simpele oplossing.
scheelt een hoop geld.
naar welke nieuwe actief-stal gaan jullie kijken?
deborah26 schreef:ik ga volgende week met me haflinger naar de hit actief stal op neville stables. heb er ontzettend zin in omdat ik weet dat het voor mijn haffie het einde is om de hele dag buiten te kunnen rondscharrelen. hij zit van de winter altijd vol energie als hij op stal staat en een uurtje in de paddock overdag is voor hem echt niet genoeg. hij is erg sociaal en vindt het heerlijk in een kudde. van de zomer is hij altijd zooo relax. dus toen ik hoorde van de hitactief stal bij neville ben ik gelijk gaan kijken. en het ziet er echt super uit! dus mijn keus was snel gemaakt. en de prijs valt reuze mee hoor voor hier in de omgeving. voor een pony betaal je 235 all in.
dorientjuh schreef:Ik zou daar absoluut voor kiezen!
Ik vind het heel belangrijk dat de natuurlijke behoeften van paarden worden bevredigd, daarom zou ik voor deze stal kiezen.

)
ben over bepaalde dingen nog niet helemaal uit.
:

scheelt nog meer. Ik weet niet precies hoe het zit met wedstrijdpaarden. Het zijn allemaal manegepaardjes en de drie pensionpaarden die erin staan, gaan ook niet op wedstrijd.
Voor mij niet zo intressant om te weten.
deborah26 schreef:boomerang ik ben ook niet naturel en rijd gewoon dressuur met bit, de meeste paarden die in de hit actief stal staan rijden ook dressuur en wedstrijden. ze hebben ook bijna allemaal een deken op. vindt niet dat je naturel hoeft te zijn om op deze manier je paard te houden. het is een manier wat voor een paard gewoon erg prettig is. beter dan een stal van 3 bij 3. als ik er sta zal ik eens foto`s naar je pben.
. Dank ook voor je verdere toelichting, ik ben nog niet zo bekend met die vorm van stallen dus ik weet niet precies wat je dan allemaal te wachten staat. Succes met de verhuizing! 

mijne is de meest rechtse.