wie betaalt jou paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Girlgamer

Re: wie betaalt jou paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 13:36

Ik ben 25 en werk 40 uur per week. Ik woon samen met mijn vriend en betaal mijn paard dus zelf.

Brownwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 12:22

Mijn ouders betalen alles.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:33

Ik betaal zelf de stalling voor mijn paard. Ik heb een baan van rond de twintig uur, en studeer. Ik woon samen, dus wanneer er echt ' dure' dingen moeten gebeuren springt mijn vriend bij. In het verleden betaalde ikzelf mijn paard, maar wist dat mijn ouders wel konden bijspringen. Ook hadden zij wel een stal mocht dat nodig zijn.

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 23:49

Ik zit een beetje op de grens van; heb ik mijn ouders overgehaald om een pony te krijgen of niet..? Knipoog Morgen ga ik er met m'n vader nog eens goed over praten.
Als ik een pony krijg betaal ik zelf wel de 'stalling'. Ik mag ook alleen een pony als ik het zelf kan betalen (behalve plotselingse dierenartskosten, maar dan zijn mijn ouders er nog Knipoog). Maar mijn pony zou dag en nacht in de wei komen, voor 90 euro per maand.. En dan natuurlijk nog andere kosten die erbij komen, maar dat lukt ook wel. Lachen

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 23:56

Ik betaal alles zelf Lachen
Behalve hoge DA kosten Lachen

Ik studeer, en werk daarnaast zoveel als mogelijk is Lachen

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 11:58

Betaal ook alles zelf. In plaats van weigeld te betalen doe ik het een en ander aan werkzaamheden rond de stal om ze zo zeg maar te betalen dat mij paard daar staat.
Verder zoals voer, spullen, wormkuren, da etc. moet ik zelf betalen van mij weekendbijbaantje bij een supermarkt.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 12:00

ik betaal alles zelf, mijn ouders hebben bij mijn eigen paard nooit tussengekomen

xhidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 13:35

Ik heb nog een verzorgpony Hoef ik niks voor te betalen ik hb nog geen eigen pony omdat ik te druk ben ik ben 12 jaar oud
ik rij 2x perweek en 3x perweek handbal ( handbal laatste jaar )

volgend jaar ga ik voor eigenpaardjj kyken Lachen Lachen Ik heb nu krantenwijk 1x per week per maand verdien ik 60 euro & 15 euro zakgeld ik zou gedeeltelijk zelf moetenbetalen maar ik ga pas kyken voor pony over een jaartje dn ben ik van handbal af Tong uitsteken

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 13:37

Ik betaal alles zelf, nou ja samen met mijn man. We werken allebei fulltime, geld wordt in de grote pot gestopt en daar wordt alles van het paard van betaald. Hoge dierenartsrekeningen gaan van de gezamenlijke spaarrekening.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 13:41

Mijn moeder en vader + m'n vaders vriendin betalen alles qua stalling, hoefsmid, dierenarts etc.
De rest moet ik zelf doen Lachen

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 13:43

Ik betaal mijn paarden zelf.. Ik woon nog thuis ben wel van plan eind dit jaar of begin volgend jaar op mezelf te gaan.. Dat word nog ff bikkelen en een heeeeeel stuk minder uit geven!!! Mijn paardjes de deur uit?! NOOIT...
Mijn ouders springen wel bij als ik het niet redt maar dat betaal ik eigenlijk altijd terug. Terwijl dit geen eens hoeft van ze.. Maar goed het zijn MIJN paarden..

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 16:09

mijn ouders betalen alles Lachen

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 16:10

Mijn ouders betalen heel mijn hobby...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 16:14

Mijn vader betaald het voer, eventuele dierenarts kosten, hoefsmit en tandarts. En ik betaal zelf dekjes, halsters enzovoort Knipoog

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 16:20

ik moet 40 uur in de week ploeteren om mijn paard het luxe leven te geven wat ze heeft. de hoge DA kosten betaald de verzekering gelukkig hahha

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 19:06

In principe betaald mijn moeder alles, maar nu ik er bij werk betaal ik soms ook wel een gedeelte van de stalling en overige 'onderhouds'kosten.

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 19:19

Mijn ouders. Lachen

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 19:21

Ik betaal alles zelf behalve de brokken dat betalen mijn ouders.
en volg hiernaast ook nog een studie valt met gemak te combineren !!!

GAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:31

ik ben denk ik ontzettend mazzelaar.

op mn 11de heb ik m`n pony gekregen die toen drachtig was, werd door m`n ouders betaalt. ook het veulen werd door mn ouders betaalt. deze heb ik tot haar 6 jr gehad en toen moeten verkopen. ,5 jr later heb ik een shet gekocht samen met een vriendin, heel goedkoop in alles. ondertussen ben ik m`n andere pony ook gaan meebetalen. na 2,5 jr heb ik mn veulen toen 8 weer terug gekocht en heb ik dus 3 ponij`s.

de mazzel is dat ik 12 jr geleden een vriendin heb ontmoet die op een boerderij woont, en het wel leuk vond dat er een paardje daar kwam te staan voor hun camping.

Karalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:31

mijn ouders betalen alles Nagelbijten / Gniffelen Ik heb 3 ponys, dus nogal wat kosten Vork maar volgend jaar laten we onze merrie dekken, en het veulentje moet dan weg Verdrietig

Kimberbieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 01:12

Mijn ouders betalen alles.
Stalling,tuig en dierenartskosten.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:02

mijn ouders betalen alles voor 'mijn' (ze zijn dus eigelijk meer van hen dan van mij Knipoog ) 2 paarden.

Dendie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:33

Ik betaal alles zelf... Ik studeer en heb hele zomer gewerkt, grotendeels voor Dendie door dierenartskosten nieuw zadeltje, etc... Ik werk nu ook (alleen nog weekend) en dit is ook grotendeels voor Den. Af en toe is het jammer dat ik meestal die oo-zoo-mooie schoenen moet laten staan tot de uitverkoop, maar Dendie is het waard Lachen Ik heb ooit verantwoordelijkheid voor hem genomen, en dan moet je ook de nadelen aanvaarden: weinig centjes over voor mezelf Knipoog

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 12:45

Ouders betalen mijn pony en paard. Nu is het paard eigenlijk van mijn moeder dus vandaar.
Privélessen moet ik zelf betalen. Wedstrijden betalen ouders. Spullen die nodig zijn ook, 'leuke' dingen moet ik zelf betalen

Andere paard wordt volledig door eigenaren betaalt, van lessen tot zadels enzovoorts Lachen

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 20:49

,mijn ouders betalen alles
stal da tandarts hoefsmid echt alles
en dat moet ook wel anders red je het echt niet