Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
runningkawa schreef:En wat maakt dat oogje in het zeil houden uit...voor je ogen kan het ook mis gaan
lejo schreef:Ik weet het maar al te goed, voor mijn ogen mijn pony aan stukken zien gaan, door de eikeligheid van een ander.
Maar opsluiten vind ik nog steeds niks!!
. Het zou mijn hart breken als ik Sam zo gewond zou zien raken. Maar dat is het risico wat ik neem, hij is nou eenmaal buiten het gelukkigst. Sportstar schreef:In mijn werk heb ik altijd veel te maken gehad met paarden die aan het revalideren waren naar blessures. Een heel groot percentage van die paarden kwam nooit los of op de wei. Veel mensen vergeten dat een paard dat te weinig loopt ook sneller blessures oploopt.Ik heb helaas veel slechte ervaringen met sport paarden in de wei. Gescheurde hoeven vast in het draad noem maar op. Ook hier geld voor mij voorkomen is beter dan genezen. Liever houd ik mijn sport paarden uit de wij! Natuurlijk zijn er een hele hoop mensen die hier anders over denken en dit goed voor de geest van het paard vinden. Maar dit weegt in de praktijk vaak niet op tegen de fysieke schaden die de wij of los gooien aanricht. Wanneer men er van overtuigt is dit toch te doen bescherm uw paard dan zo uitgebreid mogelijk!
Met vriendelijke groet,
Robert.

runningkawa schreef:Gooi het eruit!!! Ik weet zeker dat je op het antwoord kunt komen.Gevoelig voor dikke benen
ook wel stal benen genoemd
Jeee....wat zou daar nu tegen helpen?...denkt...peinst...?

Sizzle schreef:de kans krijgen tot interactie en vrij bewegen.
Jen_Elegance schreef:Sizzle schreef:de kans krijgen tot interactie en vrij bewegen.
Dat krijgt hij. Dus liever zo, dan met eerder genoemde gevolgen (in mijn geval).