ja of iik ben gewoon blond bezig! Dit zie je op pagina 4
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ja of iik ben gewoon blond bezig! Dit zie je op pagina 4
jeldau schreef:Okee, en jullie hebben genoeg gelachen! Het had een 1 april grap kunnen zijn natuurlijk! Bedankt voor al jullie hulp ik laat morgen ff n DA komenWie weet...misschien is t straks toch een hengst
DebbieY schreef:Oké of ik ga nu ff dom doen of niet? De TS heet Jeldau, en op den duur reageerd er iemand namenlijk; "astridjhu", alsof zij de TS is? Van tuurlijk maak ik het daar wel schoon enzja of iik ben gewoon blond bezig! Dit zie je op pagina 4
DebbieY schreef:Oké of ik ga nu ff dom doen of niet? De TS heet Jeldau, en op den duur reageerd er iemand namenlijk; "astridjhu", alsof zij de TS is? Van tuurlijk maak ik het daar wel schoon enzja of iik ben gewoon blond bezig! Dit zie je op pagina 4
nee hoor, zij spreekt in de zin van: ALS ik de ts was... DebbieY schreef:Oké of ik ga nu ff dom doen of niet? De TS heet Jeldau, en op den duur reageerd er iemand namenlijk; "astridjhu", alsof zij de TS is? Van tuurlijk maak ik het daar wel schoon enzja of iik ben gewoon blond bezig! Dit zie je op pagina 4
jacimatho schreef:als je even de gehele pagina leest , zie je hoe dat antwoord tot stand is gekomen.....
Denk ik....

jeldau schreef:Oo Sweetheart wat lief van je voor alle moeite!
Nu wordt het wel duidelijk wat en waar alles precies zit.
Ben toch wel beniuewd wat het nu precies is.
Ik neem aan dat als het onstoken is het niet echt prettig is voor m. Maar hij loopt te bokken en rennen in de wei als een klein veulentje. En hij plast nog goed hoor. We horen het wel..
Is het al lang zo? wanneer had je het ontdekt?

TliciOus schreef:Kom je wel erg laat achter,Nog nooit tussen zijn benen het zweet weg gewassen in de zomer?
Zoiets valt je toch op of zie ik dat verkeerd![]()
welshfreak schreef:of heel laat ingedaald, nadat ie al bij jou was, ik ken een shetje van negen en de eigenaar heeft hem van de geboorte en die zijn ballen zitten nog steeds waar ze zaten.
LCharlotte schreef:welshfreak schreef:of heel laat ingedaald, nadat ie al bij jou was, ik ken een shetje van negen en de eigenaar heeft hem van de geboorte en die zijn ballen zitten nog steeds waar ze zaten.
Dat is niet goed!