Db zal niet alles lezen denk ik, wijs ze er anders even op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
runningkawa schreef:Als ze zelf netjes was geweest, zou dat ook niet gebueren, simpel
Maar ze gooit zelf met valse info en laat haar paarden zo staan alsof dat netjes is.
nee helaas, geen enkel medelijden mee, niets
Arabesk schreef:runningkawa schreef:Waarom mag de waarheid niet in topic te zien zijn?
Men mag wel zeiken over de db en die moet dat maar pikken?
idd Kiwiko, wat je ook graag wilt met je paard, je paard moet het wel goed hebben.
En dat is hier niet.
In NL worden verdachten ook nog altijd met afgekorte achternamen in de krant weergegeven. Ook al is overduidelijk wat ze gedaan hebben.
Ook al ben je een moordenaar je prive gegevens liggen niet zomaar op straat. Ik vind het plaatsen van deze foto's een vorm van schending van de privacy. Dat doet de DB alleen (als het al werkelijk de DB is) om hun eigen straatje schoon te vegen en te laten zien hoe goed ze wel niet zijn.
In het topic 'veulen 24/7 op stal' werd ook geklaagd over de DB, daar komen ze zich ook niet verdedigen, waarom hier dan wel? Ik heb ze uberhaupt nog nooit in een topic gezien, ook niet in heftige discussies die al eerder liepen op bokt, met zaken die veel groter en veel interessanter waren.
arno8 schreef:En Spetter kan volgens mij ook van bokt het ip nummer opeisen, als het een rechtszaak wordt.
cremellogek schreef:Ik vind het goed dat de DB hier laat zien hoe de paarden er echt bijstaan. Die foto's spreken voor zich. Ik snap niet dat sommige bokkers zo raar reageren, spetter mag wel de DB zwart maken, en als de DB laat zien hoe ze paarden erbij stonden, dan moet je ze gaan aanklagen? Wat een onzin, ze laten hier alleen maar de waarheid zien. Ik denk dat het veel eerlijker zou zijn als mensen zouden toegeven dat ze verkeerd bezig zijn geweest met hun dieren. Want wat als de DB niet had ingegrepen, dan stonden ze nu tot hun buik in blubber?
Arabesk schreef:Uit zeer betrouwbare bron kan ik vertellen dat dit inderdaad kan. Mocht achteraf blijken dat iemand ten onrechte is aangegeven of de 'verdachte' is aangegeven door iemand die er zelf ook belang bij had, kan de 'aangever' aangeklaagd worden en alle middelen kunnen daarbij ingezet worden.
NatasjaM schreef:Toen ik het in juni kocht lag het er anders bij als een paradijsje. En ja, gezien de situatie en de mensen hier in het dorp denk ik absoluut dat het voor een groot deel jaloezie is! En zoals ik al eerder heb gezegd is het maar een deel van het weiland wat blubberig is, niet alles!
Maar goed, sommige mensen weten het altijd beter dan anderen en dat geldt vooral voor mensen met geld of mensen die ouders hebben met geld. En aangezien ik geen van beide heb en hard moet werken voor mijn centjes, ben ik trots op mijn eigen weiland, blubberig of niet.
Ik weet vrij zeker dat de mensen die de DB gebeld hebben mij persoonlijk kennen en vindt het daarom dubbel laf dat ze niet gewoon mij persoonlijk hebben aangesproken als zij vinden dat er iets niet in de haak is op mijn weiland.
cremellogek schreef:Maar je moet je dan wel gaan focussen op een goeie oplossing voor je dieren ipv je bezig te houden met wie dan wel niet melding gemaakt heeft..