Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
silvana schreef:Een paard met ataxie hoeft namelijk geen rotbok te zijn.Als je nu eerst eens gaat lezen wat ataxie in houd dan weet je mischien waar over je het hebt.Niet ieder paard met ataxie heeft pijn.Bovendien blijf ik niet begrijpen hoe een paard met ataxie goedgekeurd kan worden.Of zijn de dierenartsen zo slecht dan ,want die kan je wel een proces aan doen.
De volgende keer als je weer zo'n verhaal in elkaar draait zou ik eerst eens kijken dat het niet zo rammelt.
XlucienneX schreef:en al de stal kosten mok kosten en je gevaar van eigen leven kosten?
hm, nou ik zou zeggen koop hem..
mensen die mijn niet begrijpen en mij niet willen helpen. blijf dan weg met de opmerkingen ik zit erg met dit probleem anders had ik deze toppic toch niet opgestart
XlucienneX schreef:ataxie komt pas omhoog als de paarden het overbluffen te boven zijn
XlucienneX schreef:door ataxie is hij de eerste weken bij iedereen braaf.. en daarna komt de ware naar voren.
Citaat:wie zegt hier rotbok? hij was op stal erg lief. alleen zodra we reden en prutsmuts krijg je het dierenarst verslag.
Het paard heeft pijn in de rug en wil niks. logisch als jij pijn had ging je ook niet met iemand op je rug lopen toch? nou zei de dierenarts na veel onderzoekjes ook obdervatie onder het rijden.
dit paard heeft een zware vorm van ataxie en zal zich steeds weer verzetten.
de pijn zal nooit weggaan want door al zijn onstuimige gedrag krijgt hij alleen maar meer last. toen vroeg hij wil je er mee doorgaan?
ik zei springen kan hij wel dus daar kan ik hem voor gebruiken
de dierenarst zei dat wil ik zien niet rondjes willen wandele maar wel willen springen.
nu bleek dat hij erg opgewonden raakte van het springen en door adrinaline verdoofd het lichaam en ging dus ook zijn pijn weg. springen wou hij al te graag om zijn pijn te vergeten

) droebel schreef:XlucienneX schreef:ataxie komt pas omhoog als de paarden het overbluffen te boven zijnXlucienneX schreef:door ataxie is hij de eerste weken bij iedereen braaf.. en daarna komt de ware naar voren.
Echt gel*l. Ik geloof dat jij je echt maar eens moet gaan verdiepen in wat ataxie is. wat je allemaal schrijft is echt pure onzin.
Een paard wordt niet onhandelbaar door ataxie. Het paard krijgt moeite met lopen doordat de signalen niet goed doorgegeven worden naar de benen. Ik denk dat jij gedragsproblemen en ataxie een beetje door elkaar haalt. ataxie heeft NIETS met gedragsproblemen of met braaf zijn te maken. dus ataxie komt ook niet ineens na een paar weken opzetten.
VOlgens mij heb jij 2 hele grotewaar je het hele verhaal uit zuigd. Het spijt me als het toch waar is maar het verhaal rammelt echt aan alle kanten.
.Ik heb al verschillende keren gezegd dat ze wat over ataxie moet gaan lezen maar ze wil het niet aan nemen.XlucienneX schreef:leven jullie wel eens met mensen mee?