paard naar de slacht gebracht en nu is hij op marktplaats???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 22:55

mensen bedankt voor de hulp ik zal morgen vroeg de advocate weer als eerste bellen kijken of ik nog iets tegen de slachter kan maken . en of ufarno nog een goede toekomst krijgt en niet steeds doorverkoht hoeft te worden omdat ataxie overal weer boven komt
dit verdient hij ook niet. ook al is het een rotzak onder het rijden.
en als er mensen mee verongelukken zou ik het mijzelf nooit vergeven

at silvana we hebben alle kopers die kwamen wel verteld dat hij ataxie had dat is daarom ook de reden waarom we hem niet konden verkopen

snap je?

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 22:57

Voor 600 Euro had ik hem wel meegenomen hoor

Hedwigb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 22:59

Voor 600 euro een paard meenemen om er vervolgens mee te verongelukken?

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:01

'proberen en zelf ondervinden (wel optijd stoppen!) vind ik geen kwaad kunnen.. ik zou hem zelf ook wel willen meenemen voor 600 euro.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:02

Als ik 600 Euro betaal voor een mooi paard waag ik wel een gokje.

Anoniem

Re: paard naar de slacht gebracht en nu is hij op marktplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:03

Een paard met ataxie hoeft namelijk geen rotbok te zijn.Als je nu eerst eens gaat lezen wat ataxie in houd dan weet je mischien waar over je het hebt.Niet ieder paard met ataxie heeft pijn.Bovendien blijf ik niet begrijpen hoe een paard met ataxie goedgekeurd kan worden.Of zijn de dierenartsen zo slecht dan ,want die kan je wel een proces aan doen.

De volgende keer als je weer zo'n verhaal in elkaar draait zou ik eerst eens kijken dat het niet zo rammelt.

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:04

en al de stal kosten mok kosten en je gevaar van eigen leven kosten?
hm, nou ik zou zeggen koop hem..

mensen die mijn niet begrijpen en mij niet willen helpen. blijf dan weg met de opmerkingen ik zit erg met dit probleem anders had ik deze toppic toch niet opgestart

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:05

Hij staat er nu voor meer dan 2000 Euro begreep ik, dus ben ik helaas te laat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:07

Het enige waar je mee inzit is hoe krijg ik me centen.Je geeft me niet de indruk dat je met het paard inzit.

het is dat ik de ruimte niet heb ik had het gokje graag gewaagt.

En hedwigb welk schaduwaccount ben jij nu weer?

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:08

silvana schreef:
Een paard met ataxie hoeft namelijk geen rotbok te zijn.Als je nu eerst eens gaat lezen wat ataxie in houd dan weet je mischien waar over je het hebt.Niet ieder paard met ataxie heeft pijn.Bovendien blijf ik niet begrijpen hoe een paard met ataxie goedgekeurd kan worden.Of zijn de dierenartsen zo slecht dan ,want die kan je wel een proces aan doen.

De volgende keer als je weer zo'n verhaal in elkaar draait zou ik eerst eens kijken dat het niet zo rammelt.

wie zegt hier rotbok? hij was op stal erg lief. alleen zodra we reden en prutsmuts krijg je het dierenarst verslag.

Het paard heeft pijn in de rug en wil niks. logisch als jij pijn had ging je ook niet met iemand op je rug lopen toch? nou zei de dierenarts na veel onderzoekjes ook obdervatie onder het rijden.
dit paard heeft een zware vorm van ataxie en zal zich steeds weer verzetten.
de pijn zal nooit weggaan want door al zijn onstuimige gedrag krijgt hij alleen maar meer last. toen vroeg hij wil je er mee doorgaan?
ik zei springen kan hij wel dus daar kan ik hem voor gebruiken

de dierenarst zei dat wil ik zien niet rondjes willen wandele maar wel willen springen.

nu bleek dat hij erg opgewonden raakte van het springen en door adrinaline verdoofd het lichaam en ging dus ook zijn pijn weg. springen wou hij al te graag om zijn pijn te vergeten

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:08

ik zeg niets meer,
Alhoewel, voor 600 euro een maand op proef,. heb ik er wel voor over. 2250 is toch te veel, naast mijn eigen pony. helaas, te laat.

En trouwens, als je echt van het paard hield, had je hem eerst op bijv bokt gezet als: te lease, om te proberen, ik kom er niet meer uit.

Hahaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:09

XlucienneX schreef:
en al de stal kosten mok kosten en je gevaar van eigen leven kosten?
hm, nou ik zou zeggen koop hem..

mensen die mijn niet begrijpen en mij niet willen helpen. blijf dan weg met de opmerkingen ik zit erg met dit probleem anders had ik deze toppic toch niet opgestart

Maar wat IS jouw probleem dan precies?? Je wilde hem zelf al verkopen, wilde zelfs de schijn ophouden dat het een goed paard is (het verhaal in je profiel, je "knuffelbeer" blabla), was uiteindelijk blij dat je van hem af was toen hij naar de slager zou gaan.
En nu vind je het zogenaamd erg dat iemand anders waarschijnlijk een probleem paard koopt.

shan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:10

Nou een keer goede raad dan,

Neem gewoon contact op met diegene die het paard te koop heeft staan en vertel je verhaal, je hoort dan vanzelf wel hoe ze reageren.

girliegirl

Wat wil je nou? Geld?
Neem lekker een advocaat!
Wil je medelijden?
Ga toch weg joh!

Je verkoopt het paard toch via via. Als je je had verdiept dan weet je dat slagers paarden mogen doorverkopen.
Dit is gebeurt en nu is iemand ermee aan het adverteren. Een misleidende advertentie als ik het moet geloven.
Nou en.. je denkt toch niet dat er ook maar één debiel is die zo'n topper (dat word er toch gezegd) paard koopt zonder het te zien lopen?

En zijn mok is over? Wees blij, wondermiddelen bestaan.
Dit verhaal is net een logikwiz, waar de fout zit weet ik nog niet, maar aan dit verhaal klopt iets niet.
Of het klopt, en je bent gewoon geen paard waard zoals jij hebt gedaan met dit paard

En ga ff van je schaduiwaccount af joh!

XUlyssesX

ik hoef geen geld echt niet

ik heb alleen gezegt dat ik er wel flink in ben gestonken. en niet zo weinig ook

wat ik al eerder heb vermeld. ik wil geen ongelukken en ufarno verdient het ook niet om steeds van huis naar huis te gaan want niemand overleefd het zonder hem aan de dope te zetten

ik heb geen probleem ik wou alleen weten waarom de slachter dit zomaar kan doen

en ik wil geen ongelukken met hem

en ik wil dat hij met een eerlijk verhaal verkocht word. dat verdient hij

droebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:11

XlucienneX schreef:
ataxie komt pas omhoog als de paarden het overbluffen te boven zijn

XlucienneX schreef:
door ataxie is hij de eerste weken bij iedereen braaf.. en daarna komt de ware naar voren.

Echt gel*l. Ik geloof dat jij je echt maar eens moet gaan verdiepen in wat ataxie is. wat je allemaal schrijft is echt pure onzin.
Een paard wordt niet onhandelbaar door ataxie. Het paard krijgt moeite met lopen doordat de signalen niet goed doorgegeven worden naar de benen. Ik denk dat jij gedragsproblemen en ataxie een beetje door elkaar haalt. ataxie heeft NIETS met gedragsproblemen of met braaf zijn te maken. dus ataxie komt ook niet ineens na een paar weken opzetten.

VOlgens mij heb jij 2 hele grote waar je het hele verhaal uit zuigd. Het spijt me als het toch waar is maar het verhaal rammelt echt aan alle kanten.

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:12

Citaat:
wie zegt hier rotbok? hij was op stal erg lief. alleen zodra we reden en prutsmuts krijg je het dierenarst verslag.

Het paard heeft pijn in de rug en wil niks. logisch als jij pijn had ging je ook niet met iemand op je rug lopen toch? nou zei de dierenarts na veel onderzoekjes ook obdervatie onder het rijden.
dit paard heeft een zware vorm van ataxie en zal zich steeds weer verzetten.
de pijn zal nooit weggaan want door al zijn onstuimige gedrag krijgt hij alleen maar meer last. toen vroeg hij wil je er mee doorgaan?
ik zei springen kan hij wel dus daar kan ik hem voor gebruiken

de dierenarst zei dat wil ik zien niet rondjes willen wandele maar wel willen springen.

nu bleek dat hij erg opgewonden raakte van het springen en door adrinaline verdoofd het lichaam en ging dus ook zijn pijn weg. springen wou hij al te graag om zijn pijn te vergeten

Je noemde hem zelf een rotzak en persoonlijk vind ik dat je jezelf op veel vlakken tegenspreekt. (en heb ik ook een beetje het gevoel dat het je wringt om het geld. aangezien je heel in het begin van de topic ergens vermelde van "x-aantal euro's weg gesmeten" ) En als je wil dat hij met een eerlijk verhaal verkocht wordt heb je dan het recht daar iets aan te doen, maar zelf ben je ook niet eerlijk over hem geweest, dus ben je daar zelf ook in de fout.

girliegirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:13

Sorry maar als ik de foto's in je profiel bekijk is er echt niks atatisch aan je paard. En dan met de foto's van marktplaats...
Ik ben het met droebel eens

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:14

leven jullie wel eens met mensen mee?

girliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:16

Ja ik leef mee met je paard en of ik meeleef met mensen?
Met eerlijke mensen die het beste voor hun paard willen wel jah!
Laatst bijgewerkt door girliegirl op 28-12-05 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

lovelygirly

Re:

Hmms..
ik weet eigenlijk niet wat ik hier op moet zeggen
echt een rotprobleem voor je
en ik hoop voor je dat je je geld terug krijgt
maar ik hoop dat het paard een goed huis krijgt..
waar hij lekker kan genieten van zijn dagen
( ik vind het paard er trouwens erg vriendelijk uitzien hoor )
Laatst bijgewerkt door lovelygirly op 28-12-05 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re:

droebel schreef:
XlucienneX schreef:
ataxie komt pas omhoog als de paarden het overbluffen te boven zijn

XlucienneX schreef:
door ataxie is hij de eerste weken bij iedereen braaf.. en daarna komt de ware naar voren.

Echt gel*l. Ik geloof dat jij je echt maar eens moet gaan verdiepen in wat ataxie is. wat je allemaal schrijft is echt pure onzin.
Een paard wordt niet onhandelbaar door ataxie. Het paard krijgt moeite met lopen doordat de signalen niet goed doorgegeven worden naar de benen. Ik denk dat jij gedragsproblemen en ataxie een beetje door elkaar haalt. ataxie heeft NIETS met gedragsproblemen of met braaf zijn te maken. dus ataxie komt ook niet ineens na een paar weken opzetten.

VOlgens mij heb jij 2 hele grote waar je het hele verhaal uit zuigd. Het spijt me als het toch waar is maar het verhaal rammelt echt aan alle kanten.

Dat mag je niet zeggen dan ben je een prutsmuts .Ik heb al verschillende keren gezegd dat ze wat over ataxie moet gaan lezen maar ze wil het niet aan nemen.
Het gaat ze maar om één ding en dat is geld.Dat is het enige wat ik uit dit hele leugen topic haal.

Hahaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:17

XlucienneX schreef:
leven jullie wel eens met mensen mee?

Alleen als die mensen de waarheid, en dan ook de hele waarheid vertellen...

Weet je nog, dat verhaal van die gehandicapte vrouw, mishandeld en haar hondje vermoord??? Die had ook een hele grote duim (en een behoorlijke steek los in haar hoofd)

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:18

mensen wie zegt hier dat ik geld wil?

horen jullie mij al niet 100 keer zeggen dat ik geen ongelukken wil?

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:18

als je mij niet geloven wil wat doe je hier dan. ik vraag om raad.