My outletstore Leeuwarden: Anky pads 35 euro incl.-bekend?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Laura123

Re: My outletstore Leeuwarden: Anky pads 35 euro incl.-beken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 15:38

Ik heb dus ook een pad ( proberen ) te bestellen een anky pad rafblauw, toen ahd ze me een adres opgegeven waar ik eht geld dus overmaken, vervolgens heb ik dus gevraagd of ze ook andere kleuren ahdden voor de prijs van 30 incl , en dat was vorige week maar daar heb ik nog geen mail van terug gekregen ?? Misschien is ze gestopt met iedereen mailen ?

ben in ieder geval blij dat ik nog niks heb afgeschreven en ik bedank degene die dit topic geopend heeft !!

Yoppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:16

Ik heb net een mail terug van mijn klacht bij marktplaats over deze zaak, gezien hun reactie denk ik dat we niet alleen aagifte moeten doen maar ook allemaal een melding hiervan met het e-mail verkeer richting marktplaats.

Hierbij hun reactie:

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij vinden het erg vervelend dat de verkoper de afspraken met u niet is
nagekomen en uw vertrouwen heeft geschaad. Heeft u de voorafgaande
e-mailcorrespondentie bewaard? Wilt u zo vriendelijk zijn ons deze
gegevens toe te sturen? Dan kan ik voor u uitzoeken of deze persoon nog
meer advertenties op Marktplaats.nl heeft geplaatst. Ik zal de gegevens
vervolgens zorgvuldig voor u bewaren, in geval u besluit aangifte te
doen. Nadat u aangifte heeft gedaan, kan de politie contact met ons
opnemen via het contactformulier op Marktplaats.nl. Wij kunnen dan de
verzamelde gegevens verstrekken aan de betreffende agent.

Tips voor veilig handelen op Marktplaats.nl? U vindt er alles over door
te klikken op onderstaande link:
http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... elen.html.

Met vriendelijke groet,

Ron

Helpdesk medewerker
www.marktplaats.nl

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:52

maar ze kan dat toch net doen en ik vraag me af als je haar dit mailt wat ze dan gaat antworden(waarschijnlijk antwoord ze niet)

en k had iets bedacht. als je har mailt van ik wil d'r 15 kopen voor mijn 15 nieuwe paardjes en dan vraagt of ze het precieze aderes op kan gefen anders gaat het niet door mischien doet ze het wel(waarschijnlijk niet)(en zowiezo heefy ze toch geewn advertentie meer dus dat is natuurlijk wel raar)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:57

arans schreef:
maar ze kan dat toch net doen en ik vraag me af als je haar dit mailt wat ze dan gaat antworden(waarschijnlijk antwoord ze niet)

en k had iets bedacht. als je har mailt van ik wil d'r 15 kopen voor mijn 15 nieuwe paardjes en dan vraagt of ze het precieze aderes op kan gefen anders gaat het niet door mischien doet ze het wel(waarschijnlijk niet)(en zowiezo heefy ze toch geewn advertentie meer dus dat is natuurlijk wel raar)

Ze is een oplichter, geen Penny.

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 17:24

Vervelend dat er zulke mensen zijn Ik hoop dat jullie je geld allemaal terugkrijgen!Ik blijf dit topic even volgen..

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 17:34

amondi schreef:
arans schreef:

Ze is een oplichter, geen Penny.

*Ligt op de grond van het lachen*

Sorry maar dit vond ik wel even een super goeie opmerking

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 17:41

Hallo, Ik heb wel eens naar het prgramma opgelicht gekeken. Hierbij wil ik jullie informeren dat er meerdere mensen die zijn opgelicht via de marktplaats.nl Die zijn dus opgespoord. dit heeft dus geholpen. Ik zou jullie allemaal die zijn BEDONDERD om het zo te zeggen je daar te melden en een oproep te doen. Groetjes

Furby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:02

Nu, ik kan me dus ook wel bij lijst van gedupeerden zetten want zoals het er nu naar uit ziet gaat die pad niet binnen komen van de week.....zucht........ Probeer me al aan te melden bij kopersbelangen, maar dat lukt op een of andere manier niet (krijg geen mail en kan niet naar ze mailen).

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:04

Ondertussen al de Tros (opgelicht) een bericht gestuurd. Furby als je me je gegevens pb, zet ik jouw info wel in het topic.

sarosxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 23:43

Sorry, de bewuste WAARSCHUWINGS mail op marktplaats kwam van mij af (en niet van marktplaats!) en vind het niet erg leuk om te lezen dat ik evt iets te maken zou hebben met deze hele zaak. Ik wilde jullie WAARSCHUWEN door eigen ervaringen en ik dacht nog op tijd te zijn! (Voor velen gelukkig wel!!!!) Gelukkig hebben sommige gedupeerden mekaar alsnog weten te vinden op www.kopersbelangen.nl en hoop ik dat de zaak snel opgelost wordt! Dan kan deze topic gauw afgesloten worden! Voor mij part op tv! Als het maar opgelost wordt heel die oplichterij!
Ook ik vond het op dat moment wel een heel leuk idee om een padje te kopen voor dertig euro (dat was haar eerste advertentie!) dus dacht doe er maar twee of misschien drie voor dat geld maar was er gelukkig heel snel achter dat dit zaakje niet klopte! Op bokt.nl was er nog niets te vinden en marktplaats tippen deden ze ook niets mee, maar er waren misschien nog niet genoeg feiten op dat moment! Al gauw vond ik de site kopersbelangen. Mijn oplossing was uiteindelijk een opvallende mail op marktplaats om een er even een stokje voor te steken! ja en "anky pads in alles kleuren voor dertig euro" viel goed op, dat deden die van Loes ook! Dus jah je moet iets om nog méér op te vallen!
Nou je ziet wel.........je kunt best wel iemand vertrouwen! Ik denk wel zo dat mocht ik weer zoiets tegen komen van ik steek er geen energie meer in als ik het zo lees op bokt.nl terwijl ik via de mailtjes mijn vertrouwen heb proberen te geven!
Rare mails terug? Je weet toch niet wie er allemaal reageert? Boze Loes misschien? Ik kijk wel uit! Dus jah, op zo'n moment ga je ook even anoniem door het leven, alleen maar om andere mensen te helpen!
Nou daar ga je dan met je goeie bedoelingen! Wordt je nog half verdacht ook nog! Ik hoop dat het na mijn mails, advertenties, alle tips en reakties in de topics dit al gauw de wereld uit is! Ik wilde jullie alleen maar WAARSCHUWEN!
Groeten
@@@@@@@@

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 00:15

@ sarosxx; de mensen hier zijn blij met je waarschuwing, hebben in geen geval geloofd dat jij er wat mee te maken hebt

sarosxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 00:29

[color=#FF0000]Dat vind ik erg lief om te horen!
en hoop dat het gauw allemaal opgelost wordt!

Bedankt! [/color]

Yoppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 06:39

Ik had ook een waarschuwingsmail op marktplaats gezet over My Outleststore maar die is helaas weg gehaald door marktplaats zelf wel hebben een aantal mensen bij daardoor een mail gestuurd dat ze hetzelfde hadden of bedankte me voor de waarschuwing,

@Esther jij doet Radar mailen ik heb Opgelicht al ingelicht, tevens is er een melding gedaan naar Marktplaats met de verwijzing naar bokt en kopersbelangen.

Groeten Manuela

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 08:51

Ik vind het goed dat jullie er wat aan doen!! Dit moet je niet zomaar pikken!

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 08:56

Yoppe schreef:
Ik had ook een waarschuwingsmail op marktplaats gezet over My Outleststore maar die is helaas weg gehaald door marktplaats zelf wel hebben een aantal mensen bij daardoor een mail gestuurd dat ze hetzelfde hadden of bedankte me voor de waarschuwing,

@Esther jij doet Radar mailen ik heb Opgelicht al ingelicht, tevens is er een melding gedaan naar Marktplaats met de verwijzing naar bokt en kopersbelangen.

Groeten Manuela

Ik heb www.opgelicht.nl gisteren al gemaild. Zal proberen Radar vandaag ook nog even te doen.

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 13:23

goedzo!
Gemenerikken
Ik zou er ook eentje 'gekocht' hebben. Maar anoukie is mijn held omdat ik van haar al een hoofdstel had gekocht nam ik die toch maar niet

Yoppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 17:21

Ik heb nog niets van ze vernomen wel heb ik bij ABN AMRO via hun site een klacht ingediend aangezien daar de rekening loopt van de outlet store:
Geachte heer of mevrouw,

Wij hebben geld overgemaakt aan een relatie van u maar die levert geen goederen. Ik ben niet de enige op www.kopersbelangen.nl onder vermelding " Anky pads Outletstore te Lekkum " is hier meer over te vinden. We krijgen de juiste informatie niet boven wie nu wat is en waar is de eigenaar en uiteraard waar blijven onze spullen! Het gaat om voornamelijk paarden toebehoren.

Wel weten we dat een rekeninghouder van jullie is. Het gaat om deze gegevens: My outlet store, Leeuwarden of Jesicca`s Outlet met rekeningnummer 42.13.42.730. Dahliastraat ??, 8922CV??

We hebben inmiddels diversen instantie hiervan op de hoogte gesteld, waaronder Radar. We zijn ook bezig een gezamenlijke aangifte te doen, ik denk dat we het over 10 tot 30 mensen hebben met het zelfde probleem! (misschien wel veel meer..)

Wat gaan jullie voor ons betekenen, Kunnen jullie het rekeningnummer blokkeren zodat we in elk geval ons geld terug krijgen. In elk geval zal ik de mede gedupeerde oproepen een soort gelijk mail te sturen aan jullie om het inzichtelijk te maken.

Ik hoop dat u deze klacht in behandeling gaat/wil nemen. Wij willen u alvast bedanken en hopen graag van u te horen binnenkort.

Met vriendelijke groet

Hier kan je zelf dus je klacht plaatsen:

https://www.abnamro.nl/nl/overabnamro/k ... uctie.html

dan particulieren. Dan vul je je naam en adres gegevens in. Ik heb "geen product, overig" gedaan. dan kom je op een de scherm, (daar kom ik nu niet meer in) maar in elk geval heb ik niet aan een product van hun gestuurd maar een overige klacht of zoiets.
Het kom toch wel bij iemand terecht die dit soort dingen in behandeling neemt

en dit was hun antwoord
:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben het doorgestuurd naar de
desbetreffende afdeling.
U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie op uw bericht.

Het antwoord op uw bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten. Om
veiligheidsredenen ontvangt u onze reactie in dat geval niet per
e-mail. Wij zullen u dan telefonisch of per brief informeren.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.

N.B. Dit is een automatisch verstuurd bericht.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 17:35

ik zit net iets te bedenken, ik kan het mis hebben, maar nu ik het stukje van hierboven lees en de naam jessica`s outlet zie staan...kan ik me herrinneren dat er een paar maanden geleden op marktplaats ook verscheidene mensen waren die spullen hadden gekocht bij ene jessica`s outlet.

ik vermoed dus echt dat het hier om iemand gaat die gewoon elke keer onder een andere naam mensen oplicht.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 17:38

Ik heb hetzelfde als Yoppe gedaan. Morgen ga ik aangifte doen en interpay bellen.

Als iemand iets meer van Jessica's Outlet weet, graag even doorgeven.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 17:47

esther26 schreef:
Ik heb hetzelfde als Yoppe gedaan. Morgen ga ik aangifte doen en interpay bellen.

Als iemand iets meer van Jessica's Outlet weet, graag even doorgeven.

ja precies dat was ik er nog vergeten bij te zetten, ik weet echt zeker dat er toen ook een aantal gedupeerden waren van ene jessica`s outlet, misschien moeten we daar ook iets over op marktplaats zetten ofzo

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 17:50

Nu zie je toch hoe goed een site als Bokt is. Je kunt elkaar waarschuwen en de krachten bundelen. Samen sta je sterker dan alleen!

love_winsor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 19:14

Zet m op mensen!!! En laat ff prutsmutsen als jlllie iets hebben bereikt he!!:D

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 20:24

Net als hierboven herken ik de naam jessica's outlet, hierover heb ik vaak waarschuwingen gelezen op marktplaats!

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 20:38

ABN AMRO kan niet zo veel doen hoor en zeker geen rekening blokkeren. Het is misschien wel een relatie van de bank, maar zij zijn niet verantwoordelijk voor het leveren van goederen. Helaas.
Zij zullen je ook nooit gegevens verstrekken van de rekeninghouder. Dit heeft te maken met de wet op Privacy. Het is krom, maar helaas. Hopelijk kan radar of kopersbelang je helpen.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 01:20

esther26 schreef:
Yoppe schreef:

Groeten Manuela

Ik heb www.opgelicht.nl gisteren al gemaild. Zal proberen Radar vandaag ook nog even te doen.

Als alle gedupeerde dat nou doen heb je meer kans.

misschien kan je een advertentie zetten op martplaats en andere advertentie site's om mensen die gedupeerd zijn op te roepen om ook een email naar radar of opgelicht te zenden.
je kunt ook nog een mail sturen naar kat in de zak. (volgens mij RTL4)