ben in ieder geval blij dat ik nog niks heb afgeschreven en ik bedank degene die dit topic geopend heeft !! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ben in ieder geval blij dat ik nog niks heb afgeschreven en ik bedank degene die dit topic geopend heeft !! 
arans schreef:maar ze kan dat toch net doen en ik vraag me af als je haar dit mailt wat ze dan gaat antworden(waarschijnlijk antwoord ze niet)
en k had iets bedacht. als je har mailt van ik wil d'r 15 kopen voor mijn 15 nieuwe paardjes en dan vraagt of ze het precieze aderes op kan gefen anders gaat het niet door mischien doet ze het wel(waarschijnlijk niet)(en zowiezo heefy ze toch geewn advertentie meer dus dat is natuurlijk wel raar)
Ik hoop dat jullie je geld allemaal terugkrijgen!Ik blijf dit topic even volgen.. 
amondi schreef:arans schreef:maar ze kan dat toch net doen en ik vraag me af als je haar dit mailt wat ze dan gaat antworden(waarschijnlijk antwoord ze niet)
en k had iets bedacht. als je har mailt van ik wil d'r 15 kopen voor mijn 15 nieuwe paardjes en dan vraagt of ze het precieze aderes op kan gefen anders gaat het niet door mischien doet ze het wel(waarschijnlijk niet)(en zowiezo heefy ze toch geewn advertentie meer dus dat is natuurlijk wel raar)
Ze is een oplichter, geen Penny.
Ik denk wel zo dat mocht ik weer zoiets tegen komen van ik steek er geen energie meer in als ik het zo lees op bokt.nl terwijl ik via de mailtjes mijn vertrouwen heb proberen te geven!
Ik kijk wel uit! Dus jah, op zo'n moment ga je ook even anoniem door het leven, alleen maar om andere mensen te helpen!
Ik wilde jullie alleen maar WAARSCHUWEN!
[color=#FF0000]Dat vind ik erg lief om te horen!
[/color] Yoppe schreef:Ik had ook een waarschuwingsmail op marktplaats gezet over My Outleststore maar die is helaas weg gehaald door marktplaats zelf wel hebben een aantal mensen bij daardoor een mail gestuurd dat ze hetzelfde hadden of bedankte me voor de waarschuwing,
@Esther jij doet Radar mailen ik heb Opgelicht al ingelicht, tevens is er een melding gedaan naar Marktplaats met de verwijzing naar bokt en kopersbelangen.
Groeten Manuela

omdat ik van haar al een hoofdstel had gekocht nam ik die toch maar niet
esther26 schreef:Ik heb hetzelfde als Yoppe gedaan. Morgen ga ik aangifte doen en interpay bellen.
Als iemand iets meer van Jessica's Outlet weet, graag even doorgeven.

esther26 schreef:Yoppe schreef:Ik had ook een waarschuwingsmail op marktplaats gezet over My Outleststore maar die is helaas weg gehaald door marktplaats zelf wel hebben een aantal mensen bij daardoor een mail gestuurd dat ze hetzelfde hadden of bedankte me voor de waarschuwing,
@Esther jij doet Radar mailen ik heb Opgelicht al ingelicht, tevens is er een melding gedaan naar Marktplaats met de verwijzing naar bokt en kopersbelangen.
Groeten Manuela
Ik heb www.opgelicht.nl gisteren al gemaild. Zal proberen Radar vandaag ook nog even te doen.