Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvonniej schreef:maar niemand die henk kroese uit assen(nu duistland) heeft
ardnas schreef:Brenniej schreef:Ik had eerst Pieter&kees Zyp. Maar ben nu naar een andere manege en heb nu voor m'n twee pony's Johan Meeuwissen. Maar die is echt goed hoor! M'n pony die eerst bij Zyp was is echt stukken beter gaan lopen! Was namelijk te krap bekapt. Heb voordat ik Johan nam Bram de Lange 1x laten beslaan maar dat was echt een kluns. M'n pony is 3 weken kreupel geweest. Te kort bekapt, vernageld, en de twee voorhoeven helemaal ongelijk gemaakt! Maar goed ben nu zeker tevreden met Johan.
Even een reactie op bovenstaand bericht: het klopt helemaal dat die Bram de Lange een grote prutser is !!
Ik heb in maart/april dit jaar mijn paard door hem laten beslaan, maar ze ging een paar dagen later slecht lopen en kreeg opgezette pezen... Heb hem laten terugkomen, maar hij 'zag er niets aan, ze loopt hartstikke goed'. Nou.... ze liep hartstikke slecht dus heb zeker 2 weken met dr gestapt en afgespoten. Aan de smid van onze stal zijn prutswerk laten zien en die was flink pissig dat iemand zo een paard kon neerzetten... scheef, plat en ineens twee ongelijke voorvoeten {achter geen ijzers...}.
Hij heeft meteen zijn beslag er onder vandaan gehaald en haar weer goed neergezet. Weer heel rustig aan gedaan.... Maar helaas was het kwaad al geschied, een week of 2 later heeft ze tijdens een buitenrit een ernstige peesblessure opgelopen. We zijn nu al bijna 4 maanden aan het stappen en moeten er nog 8!!
Daarna opnieuw naar de kliniek voor een echo en dan hoor ik of ze ooit nog bereden kan worden.
Ben er trouwens achter gekomen dat hij liegt over iig zijn opleiding in Amerika... heb ze gemailed en zij zeiden dat hij nog niet eens de helft van de 8 weken heeft voltooid en zonder certificaat/diploma is vertrokken. Ze waren ook niet gelukkig dat hij slechte kwaliteit aflevert en hun organisatie opgeeft als opleidingsinstituut. Ik raadt iig iedereen af deze man als hoefsmid te nemen, heb spijt dat ik hem ooit heb laten komen !!
Petersburg schreef:Johannes van riesen! Goede smit!!