ik weeg 90 kilo ben ik te zwaar voor mijn paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: ik weeg 90 kilo ben ik te zwaar voor mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 15:34

Maar wat denken jullie dat een man wel niet weegt . Ik zie op wedstrijd ooit wel dikkere/zwaardere mensen dan hier in dit topic.

Ow ja ik ben ook niet del lichtste maar ja ik ben dan een ieniemie dus het kan best zijn dat ik evenveel weeg als iemand die groter is en slank eruit ziet maar WEL even zwaar. Denk dat mensen zich daar ook erg op verkijken!

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 19:27

ik denk dat het makkelijk kan! als je zelf al zegt dat je paard er geen moeite mee heeft is het toch goed? zolang jullie samen plezier in het rijden hebben maakt het denk ik niet zoveel uit hoe zwaar je bent. je paard moet hooguit iets harder werken dan met een lichter iemand er op. ik zie echt geen probleem!

angelaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 17:38

eindelijk een paar foto's kunnen maken

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
dikke kont
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:25

Sow!! Mooie fotoos hoor! Ik vind jullie een heeeele leuke combinatie! En ik vind je er goed bij passen zeg! Je lijkt helemaal niet groot. Nou gewoon lekker doorgaan hoor !

loveprince

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:32

Hoi
Nou fijt is dat je paard je wel de motivatie geeft om lekker wat kilo's kwijt te raken. maar je paard kan het wel hebben hoor. Als je niet met lichtrijden in je zadel ploft, of met galoperen te veel uit het zadel komt, dan is er niks aan de hand. Maar denk maar lekker dat je te zwaar ben dan val je het snelst af hihi suc6 meid

Oja en om je een hard onder de riem te steken. ik mag er ook wel een paar kwijt raken hoor haha

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:33

Ik vind ook niet dat je te groot of te zwaar bent hoor.

Brennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:37

Zoals ik al eerder zei: het maakt niet uit hoe zwaar je bent, maar hoe zwaar je rijdt. En een tip: gebruik een gelpad, om het gewicht te verdelen, doen ze ook bij manegeponies bij ons tegen de stotende beginners. Veel plezier met je pony. Groetjes Brennie

angelaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 19:40

bedankt voor alle reacties
ik heb een gelpad leggen zal hem eens opzoeken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:46

Jullie zijn een leuke combinatie, en je paard ziet er alles behalve ongelukkig uit bij jou hoor!
Kijk die oortjes eens eropstaan

Perzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:13

Faas schreef:
www.equestriannomads.nl ponylovster. Lekker fris. In de winter wel wat koud hoor. Maar heerlijke rijbroeken. Geen knopen of ritsen. en als ze nat worden zijn ze binnen no time droog. Je kan ze krijgen in alle kleuren en maten. Even Carla mailen van Equestrian Nomads en je hoort wat mogelijk is. Leuke is ook nog dat het goedkoop is

dankje ik ga even kijken

MsunriseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:08

uhmmm misschien moet je afvallen als je er last van heb strax krijgt jouw paardje er last van!1

Kyran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 14:17

In het begin zitten er vervelende antwoorden tussen zeg. Het hoeft niet altijd te zijn dat iemand dikker is door te veel eten. over vooroordelen gesproken. en als het wel zo is bij mensen, so be it. het gaat er hier ook niet om of de TS nou wel of niet moet afvallen en hoe ze dat moet doen.

Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die wél een goed antwoord hebben gegeven op haar vraag.

Meid.. knap dat je al wat kilo's kwijt bent !! en goed dat je aan je paard denkt !!
op de foto's zie ik een mooie combinatie hoor.

en voor alle anderen die ook foto's geplaatst hebben! Geweldig!
Ik geloof dat ik wel de kroon span wat omvang betreft.
hier dan ook een paar foto's van mij.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 15:08

MsunriseM schreef:
uhmmm misschien moet je afvallen als je er last van heb strax krijgt jouw paardje er last van!1

Wat een trut zeg...... niks van aantrekken hoor ik vindt je echt helemaal niet te zwaar.En jullie zijn samen een hele mooie combi.En de pony heeft er veel plezier in zie ik dus dat is toch goed dan.
@ kyran, je spant echt niet de kroon hoor, ik denk dat ik ongeveer dezelfde omvang heb.Ik heb er met rijden echt geen last van en de pony ook niet hoor, die is net zo stevig als mij haha.
kijk maar even in dit topic daar sta ik op...
viewtopic.php?f=53&t=447281&hilit=
ik ben natuurlijk de breedste haha. en veder sta ik erg dom op de fotos.En het zadel is te klein,maar de pony is niet van mij.De eigenaarresse is erg smal zal ik het zo maar zeggen en het zadel ook.Maar een nieuw zadel kopen vondt ik ook een beetje te veel van het goeie vooral omdat dit pas weer de 3de keer was dat ik weer reed, naar een stop van 6 jaar of zo

Tassie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 16:44

voel me helemaal thuis in dit topic ben ook een dikke ruiter kan alleen geen foto plaatsen jammergenoeg heb ze wel

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 17:22

Ben ook een dikke ruiter. Heb wel foto's maar durf ze niet te plaatsen want qua formaat win ik het wel.
Wat ik tot nu toe gezien heb vind ik het allemaal wel mee vallen hoor. Toen ik mijn paard kocht werd er ook tegen mij gezegd dat slanke ruiters zwaarder kunnen rijden dan stevigere ruiters. Die van mij staat op rust als ik op stijg (met opstapkruk) dus het zal wel meevallen hoeveel last hij ervan heeft.
Commentaar krijg je toch altijd als je niet in het plaatje past van de maatschappij.
Laatst reed ik buiten kwam er een meneer langsfietsen die ook nog eens terugkwam fietsen. Ik denk ja hoor daar heb je er weer een die commentaar gaat leveren. Ik zat al defensief op mijn paard. Kwam hij alleen maar even zeggen dat hij vond dat ik een mooi paard had. Een vriendin van mij rolde bijna van haar paard af van het lachen om mijn hoofd. Ik heb die man niet eens bedankt zo verbouwereerd was ik.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 17:27

.
Laatst bijgewerkt door jokari op 21-04-25 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Tassie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 17:28

Afbeelding Afbeelding dit ben ik dan

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 17:45

udinae schreef:
Afbeelding Afbeelding dit ben ik dan

Ik kan jouw foto's niet zien, maar dat heb ik wel vaker met foto's van MSN.

appleoosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 19:06

Tja ik ben ook de lichtste niet, maar mijn Appie gaat met dik 60 km p.uur over het graanveld, als het gemaaid is e.d) en trouwens die Ap van mij heeft er ook geen moeite mee hoor die is zelf ook n paar kg-tjes te zwaar. We zijn sampjes aan t lijnen. Alleen is voor haar makkelijker, Ze krijgt gewoon minder voer, maar voor mij....... Pff. Dames als jullie een wedstrijd moeten rijden, Engels of /western....ik wil wel maar het is wel eng .

Tassie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 23:30

verder nog meer mensen die mijn foto,s niet ziet

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 01:58

Ik zie ze ook niet.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 03:02

.
Laatst bijgewerkt door jokari op 21-04-25 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 05:36

MsunriseM schreef:

Uhm, misschien moet jij eens wat beter opletten op school, als je daar tenminste nog komt. In Nederland is het nog altijd StraKs ipv straX. Tevens weet je ook niet echt waar je het over hebt gezien je erg ongefundeerde mening. Zomaar wat roepen hebben we hier niet zoveel aan. Blij dat ik een paar kilootjes teveel heb. Liever dat dan een aantal hersencellen te weinig.
Laatst bijgewerkt door Faas op 10-08-05 05:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 05:38

SisLeone schreef:
Ben ook een dikke ruiter. Heb wel foto's maar durf ze niet te plaatsen want qua formaat win ik het wel.
Wat ik tot nu toe gezien heb vind ik het allemaal wel mee vallen hoor. Toen ik mijn paard kocht werd er ook tegen mij gezegd dat slanke ruiters zwaarder kunnen rijden dan stevigere ruiters. Die van mij staat op rust als ik op stijg (met opstapkruk) dus het zal wel meevallen hoeveel last hij ervan heeft.
Commentaar krijg je toch altijd als je niet in het plaatje past van de maatschappij.
Laatst reed ik buiten kwam er een meneer langsfietsen die ook nog eens terugkwam fietsen. Ik denk ja hoor daar heb je er weer een die commentaar gaat leveren. Ik zat al defensief op mijn paard. Kwam hij alleen maar even zeggen dat hij vond dat ik een mooi paard had. Een vriendin van mij rolde bijna van haar paard af van het lachen om mijn hoofd. Ik heb die man niet eens bedankt zo verbouwereerd was ik.

Gewoon plaatsen hoor. Je hebt geen prachtig paard, daar sta jij ook vast heel mooi op.

angelaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 07:32

sisleone gewoon plaatsen ik hebb ook eerst 10 keer moeten na denken toen ik mij foto's wilde plaatsen maar toen deet iedereen het en doen had ik ook zo iets van kan mij het schele