Ow ja ik ben ook niet del lichtste maar ja ik ben dan een ieniemie dus het kan best zijn dat ik evenveel weeg als iemand die groter is en slank eruit ziet maar WEL even zwaar. Denk dat mensen zich daar ook erg op verkijken!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faas schreef:www.equestriannomads.nl ponylovster. Lekker fris. In de winter wel wat koud hoor. Maar heerlijke rijbroeken. Geen knopen of ritsen. en als ze nat worden zijn ze binnen no time droog. Je kan ze krijgen in alle kleuren en maten. Even Carla mailen van Equestrian Nomads en je hoort wat mogelijk is. Leuke is ook nog dat het goedkoop is
MsunriseM schreef:uhmmm misschien moet je afvallen als je er last van heb strax krijgt jouw paardje er last van!1
udinae schreef:![]()
dit ben ik dan
MsunriseM schreef:uhmmm misschien moet je afvallen als je er last van heb strax krijgt jouw paardje er last van!1
SisLeone schreef:Ben ook een dikke ruiter. Heb wel foto's maar durf ze niet te plaatsen want qua formaat win ik het wel.
Wat ik tot nu toe gezien heb vind ik het allemaal wel mee vallen hoor. Toen ik mijn paard kocht werd er ook tegen mij gezegd dat slanke ruiters zwaarder kunnen rijden dan stevigere ruiters. Die van mij staat op rust als ik op stijg (met opstapkruk) dus het zal wel meevallen hoeveel last hij ervan heeft.
Commentaar krijg je toch altijd als je niet in het plaatje past van de maatschappij.
Laatst reed ik buiten kwam er een meneer langsfietsen die ook nog eens terugkwam fietsen. Ik denk ja hoor daar heb je er weer een die commentaar gaat leveren. Ik zat al defensief op mijn paard. Kwam hij alleen maar even zeggen dat hij vond dat ik een mooi paard had. Een vriendin van mij rolde bijna van haar paard af van het lachen om mijn hoofd. Ik heb die man niet eens bedankt zo verbouwereerd was ik.