Jooske schreef:Sorry hoor Shadowflower maar zou je niet meer willen reageren op mijn topic. Dankzij jou en enkele anderen heeft dit topic een totaal andere functie gekregen dan wat ik ermee bedoeld had! Ik stel voor dat je of een ander topic opent of gewoon niet meer reageert op dit topic, want dit is niet leuk meer. Ik heb dit al eerder gezegd maar kennelijk is het voor jou nodig het nog een keer te zeggen, jammer hoor.
Het laatste wat ik trouwens ga doen is mijn topic sluiten omdat jij last hebt van alle aanvragen, je hebt zelf een soort van reclame voor jezelf lopen maken in een topic waar dat niet thuishoort.
Maargoed, even over het onderwerp.
Ik heb een consult aangevraagd bij Annika Beijer van de site www.pratenmetpaarden.nl Ik heb ook mn vragen aan Jessie al verzonnen deze zijn:
1 Ben je gelukkig of wil je iets veranderd zien?
2 Hoe kom je aan de littekens op je achterbenen en heeft dit wat te maken met dat je bang bent kort vast te staan en om in benauwde ruimtes te gaan.
3 Hoe vind je het rijden gaan?
4 Hoe is je geschiedenis, wat heb je meegemaakt in je leven?
5 Wat is je liefste wens voor de toekomst?Zijn wel goede vragen toch ?
Ik denk dat je met vraag 2 teveel informatie weggeeft..
Wat ik daarmee bedoel is dat ik ook vooral oppervlakkige vragen heb gestelt zodat je Annika een beetje in het ongewisse laat..!
Als je mijn vragen wilt zien..--> op de site van Annika onder 'Nobles'
.
Zijn wel goede vragen toch ?
Shadowflower heeft zeker weten een bord voor dr kop !
. Ik heb dat over het kort vastaan etc erbij gezet, omdat ook al komt dat niet door hoe ze aan die littekes komt ik toch wel graag wil weten waarom ze dat doet. Dus ik heb eigenlijk stiekem 2 vragen inneen gedaan