praten met paarden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tooske

Re: praten met paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 09:56

Jooske schreef:
Sorry hoor Shadowflower maar zou je niet meer willen reageren op mijn topic. Dankzij jou en enkele anderen heeft dit topic een totaal andere functie gekregen dan wat ik ermee bedoeld had! Ik stel voor dat je of een ander topic opent of gewoon niet meer reageert op dit topic, want dit is niet leuk meer. Ik heb dit al eerder gezegd maar kennelijk is het voor jou nodig het nog een keer te zeggen, jammer hoor.
Het laatste wat ik trouwens ga doen is mijn topic sluiten omdat jij last hebt van alle aanvragen, je hebt zelf een soort van reclame voor jezelf lopen maken in een topic waar dat niet thuishoort.

Maargoed, even over het onderwerp .
Ik heb een consult aangevraagd bij Annika Beijer van de site www.pratenmetpaarden.nl Ik heb ook mn vragen aan Jessie al verzonnen deze zijn:
1 Ben je gelukkig of wil je iets veranderd zien?
2 Hoe kom je aan de littekens op je achterbenen en heeft dit wat te maken met dat je bang bent kort vast te staan en om in benauwde ruimtes te gaan.
3 Hoe vind je het rijden gaan?
4 Hoe is je geschiedenis, wat heb je meegemaakt in je leven?
5 Wat is je liefste wens voor de toekomst?

Zijn wel goede vragen toch ?

Ik denk dat je met vraag 2 teveel informatie weggeeft..
Wat ik daarmee bedoel is dat ik ook vooral oppervlakkige vragen heb gestelt zodat je Annika een beetje in het ongewisse laat..!

Als je mijn vragen wilt zien..--> op de site van Annika onder 'Nobles'

Jooske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 10:02

Shadowflower heeft zeker weten een bord voor dr kop !

Ik vraag het je nogmaals: Wil je niet meer reageren op mijn topic?
Je bent alleen maar bezig jezelf aan het promoten en dat alle mensen niet betalen intersseert me niks, ga het asjeblieft allemaal lekker ergens anders verkondigen!

Jooske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 10:05

Tooske:
Ik heb de vragen al gemailt naar Annika . Ik heb dat over het kort vastaan etc erbij gezet, omdat ook al komt dat niet door hoe ze aan die littekes komt ik toch wel graag wil weten waarom ze dat doet. Dus ik heb eigenlijk stiekem 2 vragen inneen gedaan
Ik heb het verhaal van Nobles ook gelezen trouwens was je achteraf tevreden en heb je er wat aan gehad dat hij zei dat je wat meer moest ontspannen met rijden? En zijn jullie nog op vakantie geweest ? Ik vind het trouwens super lief dat hij zegt dat jij zijn engel bent

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 10:07

Ze promoot zich zelf niet.
Ze zegt alleen dat geen aanvragen meer wil.

Jooske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 10:10

Misschien moet je dan eens het hele topic lezen, ik heb haar al eerder gevraagd niet meer te reageren op dit topic.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 10:13

Ik heb helemaal gelzen

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 11:52

Citaat:
niekoezz voor de 2e keer ik ben je slaafje niet denk niet dat je dingen van mij kan eisen ... ik vond je pbtje ook zeer onbeschoft ..

Hmm, vind het toch jammer dat je denkt dat ik jou als slaafje behandel. Het zijn nou eenmaal de regels van bokt om GEEN msntaal te gebruiken, doe je dit wel, dan wordt je er binnenkort afgegooid, maargoed... Aan jou de keus!

Dan vraag ik me nogmaals af wat er zo onbeschoft was aan mijn pbtje. Wacht, ik zal hem er hier eventjes opzetten. *zoekt*

Hier heb ik hem:
Citaat:
shadowflower schreef:
stuur mij maar een pbtje ..... dan zal ik alles uitleggen ..... ik ga in de zomervakantie er weer heel erg mee bezig zijn ... veel cunsulten etc .. dus ik wil best helpen .. (heb eindelijk vakantie)

Hallo. Ik wil er alles over weten, dus leg maar alles uit
Groetjes Aniek.

Ik ben geinterreseerd in wat je doet, vandaar deze mail (incl. blije smiley). Maargoed, dit kreeg ik terug:

Citaat:
gelukkig is de slavernij afgeschaft
en doe ik niet wat mensen van mij verwachten en zeker niet op zo een bazige toon ..
ik hoef geen pbtjes meer van jou
groeten

Dus wie is hier nou bot? Jij of ik, het lijkt me wel duidelijk!

Vervolgens heb ik dit terug gestuurd:
Citaat:
Het was helemaal niet bazig bedoelt ofzo. Er staat zelfs nog een blije smiley achter. Ik ben gewoon geinteresseerd in wat je met paarden kan. Maar als jij zo gaat lopen schelden en denkt dat je beledigt bent, dan laat maar.

En ja, dit heb ik letterlijk uit mijn pbtjes gehaald. Hierna heb ik niks meer teruggekregen. Wie is hier nou onbeschoft? Blijf zelf beleefd!

Groetjes Aniek.

Jooske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 13:00

Kunnen jullie dit niet uitvechten via de pb :S ? Ik vind het echt zo jammer dat dit topic de verkeerde kant uitgaat, want het is zo'n interessant onderwerp waar veel mensen in geinteresseerd zijn.
Asjeblieft iedereen hou het bij het vertellen van je ervaringen op dit gebied en open voor andere dingen dan dit asjeblieft je eigen topic, want ik begin het nu echt een beetje zat te worden dat mensen de reden van dit topic gewoon negeren.
ps: Shadowflower NIET hier in dit topic reageren op wat Niekoezz net heeft geschreven over die pb'tjes van jullie, vecht het maar lekker ergens anders uit!!!

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:20

Dus nu krijg ik in een keer de schuld? Iedereen zit de hele tijd te z**ken in dit topic, reageer ik ook een keer, krijg ik de schuld? Weet je wat, ik kom niet meer in dit topic. Ik kan net zo goed zelf een topic openen, omdat ik er geintereseerd in ben... Bedankt!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:29

Volgens mij geeft Jooske niemand de schuld. "Jullie" is namelijk nog altijd een meerderheidsvorm, dus er worden er meerderen aangesproken. Je moet niet alles op jezelf betrekken.

Enne, als jij zelf een topic opent hoop ik voor je dat er mensen reageren die wel kunnen lezen.
Trouwens, een pb openbaar zetten is gewoon niet netjes...

@Jooske: erg vervelend dat het topic deze kant op gaat. Het geeft toch een negatieve draai aan het geheel. Ik ben benieuwd wat Annika met je vragen doet. Ik had (volgens mij) een wachttijd van drie weken, dus je moet nog even afwachten!!

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 14:32

Omdat shadowflower in een pb niet meer reageert, zet ik het hier neer, zodat ze het zeker leest.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 14:36

Niekoezz schreef:
Weet je wat, ik kom niet meer in dit topic. ... Bedankt!

@Jooske: misschien moet je het topic toch maar laten sluiten, en als je bericht hebt van Annika, weer wat melden. Of alle mensen die wel ervaring hebben met communiceren, een PB sturen als je nog wat wilt weten over ervaringen? Die kan je nog wel terugvinden in dit topic.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 14:37

Lijkt me duidelijk waarom hier een slotje op komt.