Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
showteam schreef:Ik zou zeggen... nu jullie een abbo'tje hebben op dit topic, blijf het maar volgen.Eeuh een vraagje als er eentje over (bril of schele ogen) mt paard wil je het me dan laten weten?
Alvast bedankt

ImpresBreeze schreef:Geld dus ook voor jouIk bedoelde ook uit amerika dabo, ik was helaas te laat om bij jou te bestellen
Als er een overblijft houd ik me ook aanbevolen!

Dabo schreef:claudia23 schreef:Essie Dabo geeft aan dit vaker gedaan te hebben (spullen kopen uit Amerika) ik denk dat ze dat wel nagekeken heeft
Ja, in zoverre.. nooit van deze grote aantallen.
Het zullen er wel een stuk of 40 worden die ik ga bestellen, Dat zit dan in een aardige doos verpakt.. Ik ga er gewoon van uit dat ze MIJN doos NIET openen bij de douane. En doen ze dat wel, helaas pindakaas... Zien we wel verder. Ligt ook een beetje aan de 'boete', of zo wat ik dan moet betalen... Is het niet zo hoog, 'risico van mijn adventure', en is het wel hoog... sjaaahhh dan worden de maskers wel wat duurder. Maar jullie zijn dan NIET verplicht ze van me af te nemen hoor. Ik verkoop ze evengoed wel.
Ik ga me er nu nog niet druk om maken. Stel dat er niets aan de hand is? Maak ik me er nu zorgen om, blijkt het niet nodig te zijn![]()
gewoon duimen dat het goed gaat!

Gulpje schreef:Mag ik op de wachtlijst voor eenmaal sexy ogen maatje Arab?

sokje87 schreef:Zijn er nog meer mensen geïnteresseerd in deze maskers? Misschien kunnen we samen een setje bestellen
)
_Romana_ schreef:en en?? Al wat binnen??
Dabo schreef:straks lopen alle Hollandse paarden met zo'n TE gek masker!! hahhaha
Dabo schreef:_Romana_ schreef:en en?? Al wat binnen??
nee sorry... ik hoop volgende week...
geduld geduld..![]()
![]()

? 

ben je net een paar daagjes te laat voor, maar ImpresBreeze hier op bokt heeft er volgens mij nog 3 besteld.
? Zul je wel veel bekijks hebben daar idd!

Faniek schreef:Komen die van mij eerder?