Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cadish schreef:Oja, ik wil best fotograferen als ik weer met mijn vriendin mee ga met haar verzorgpaard.
Zij gaat dan ook buitenrijden, en toen ik voor de eerste keer mee ging is haar verzorgpaard al eens geschrokken door een motortje. (Dat welliswaar wel netjes rekening hield met de pony).
EngelAngela schreef:Zou gaaf zijn, kunnen we gewoon wat fotos over paarden in het verkeer op de site zetten.. Al is het bijvoorbeeld maar de plaats van de ruiter op de weg.. De site mag ook belangrijk worden voor ruiters die voor het eerst naar buiten gaan (IDEE)..
Manuutje1990 schreef:Dat is idd ook een optie, maar zullen die niet net als BODW het seizoen al volgepland hebben?
mayo_horses schreef:als jullie de site willen bekijken moet je naar: www.freewebs.com/paardenforuminactie gaan.
als er veel bezoekers zijn deze maand kan hij veranderen in: www.paardenforuminactie.tk
pol013 schreef:Zo ik heb weer een beetje goed nieuws.
De KNHS heeft inmiddels contact met Blik Op De Weg. BODW heeft de KNHS gevraagd om ze informatie te verstrekken zodat ze kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn voor een aflevering over paarden in het volgende seizoen. De KNHS lijkt me ook de aangewezen instantie om dit te doen. Zij hebben per slot van rekening ook de recreatieruiters onder zich.
Zo zien jullie maar, BODW houdt zich iig aan zijn belofte om er eens naar te kijken. Of het iets gaat worden weet je natuurlijk niet zeker.
Als de site die jullie gemaakt hebben meer inhoud en vorm begint te krijgen zal ik hem meteen even doorspelen aan de juiste persoon bij de KNHS.
Keep up the good work