ChingYi schreef:als ik naar die plaspop kijk dan weet ik het meteen
ga buitenspelen in de regen, of beter met je plaspop. Misschien dat je dan zelf ook eens zindelijk word
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ChingYi schreef:als ik naar die plaspop kijk dan weet ik het meteen
ChingYi schreef:
nou dan heeft het paardje tenminste nog een KANS om te overleven
Pebblesje schreef:ChingYi schreef:
nou dan heeft het paardje tenminste nog een KANS om te overleven
ja idd, kan haar beter zelf beleren dus
ChingYi schreef:ehhh dat gaat niet. Het regent niet, dat zou je ook weten als je hersens had
ChingYi schreef:
nou als ik jou tog was dan zou ik nhaar verkopen. Want dan had ze tenminste een goed leven en normaal
Sammiej schreef:Even over een goed en normaal leven gesproken
Ik hoorde laatst dat ze hier in de buurt bij mongolenhuis hymerstein nog een plekje voor jou hadden, maar ze jou kwijt waren.
Sammiej schreef:Even over een goed en normaal leven gesproken
Ik hoorde laatst dat ze hier in de buurt bij mongolenhuis hymerstein nog een plekje voor jou hadden, maar ze jou kwijt waren.

Sammiej schreef:Inderdaad.
Zullen we maar even kappen.
Anders ga ik zo nog slapen en lig ik dubbel dat ik moet kruipen naar de wc voordat ik het in me broek doe
Sint Joepers erg onorginele naam en misschien moet je uitleggen wat het is.
Ik vind het altijd leuk om jouw vrienden te leren kennen, maar goed ik kan niet altijd je afveeg-borstel-leid-kind zijn.
Alacairion schreef:er komt gewoon niks zinnigs meer voort uit dit topic...
Behalve dan dat ik een naamgenootje van Viva heb gevonden en dat ik weer terugdenk aan mn eigen penny-tijdperk........
Is leuk ...
he vivanes

het is al laaaaaaaaang kinderbedtijd geweest hoor! vivanes schreef:Alacairion schreef:er komt gewoon niks zinnigs meer voort uit dit topic...
Behalve dan dat ik een naamgenootje van Viva heb gevonden en dat ik weer terugdenk aan mn eigen penny-tijdperk........
Is leuk ...
he vivanes
Jazeker! Die goeie ouwe tijd...![]()
Even wat anders, het wordt wel een erg niet boeiend topic. Het heeft een licht puberaal tintje gekregen.... Helaas, het begon zo leuk
achja. als ze maar lol hebben 
Pebblesje schreef:ja jammer, ik had het wel naar m`n zin.
Ik ga me weer naar "hogere' sferen begeven * mag ik even een woordenboek?*
Ennuh Bling-Blinghet is al laaaaaaaaang kinderbedtijd geweest hoor!

Pebblesje schreef:ik word er weer helemaal wild van whahaha
DAAAMN!
hHHAHAH 
manonnetjoe schreef:Citaat:Ow jah em ehh manon dat 9 jaar is wel zo. Ik ben als 4-jarige(net de dag na mijn verjaardag) begonnen op manege Den Eijsden in Geleen(daar woonde ik toen nog)
Als 4 -jarige op een manege begonnen? Lijkt me sterk...
ik ben ook op paardrijles gegaan toen ik 4 werd.
)Pebblesje schreef:ik word er weer helemaal wild van whahaha
*my little pony pyama*