Iemand ervaring met BM Stables?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Iemand ervaring met BM Stables?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:24

Soms ook niet een stom idee Haha!

Zij kan niet weten hoe iemand rijd, dan kan voor de eerste keer beter de frissigheid eraf zijn, dan jij een gebroken nek.
Want voor sommige ruiters is een 25 jarige slome manege paard nog te snel Lachen

Zie je dat de ruiter wel fijn kan rijden, kunnen ze bij een volgende keer rijden er zo op.
Is dus alleen maar positief, ipv negatief. Pling

Ik heb er tenminste bij verkoop wel eens ruiters af zien stuiteren omdat ze vertelden zo goed te kunnen rijden.
En idd, dan kregen we ook te horen dat het een gevaarlijk beest was Ja
Slapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:24

www.bmstables.com schreef:
Wij dachten leuk, we kopen een paard. Voor de kinderen.

Bij een firma in Prinsenbeek.

Het liep helaas allemaal iets anders ...

Hier komt binnenkort het verhaal van een familie die op een vreselijke manier in de maling is genomen. Ons leven is definitief veranderd en zal nooit meer zo worden als voorheen.

Wij hadden nooit verwacht dat er paardenhandelaren bestonden die zo verschrikelijk gemeen zouden zijn.

Jammer voor die mensen dat het door hun aangekochte paard blijkbaar niet is bevallen.

Ik heb even een WHOIS-lookup gedaan en deze mensen zitten achter de site:

[i]WHOIS information for bmstables.com:

[whois.enom.com]

[Edit Apple: naam/telnr/e-mail verwijderd]

Deze informatie is gewoon openbaar, dus kan ik zonder problemen neerzetten.
Laatst bijgewerkt door Apple op 18-03-05 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: namen en tel.nrs noemen is in strijd met de boktregels

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:26

OK dan! _/-o_ OK dan!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:28

CCCCorine schreef:

Dit zijn volgens mij de gegeven van de site waar die mensen een gratis internetpage hebben aangemaakt.
Tenminste dat dacht ik uit mijn zoektocht opgemaakt te hebben, maar ik kan goed verkeerd zitten hoor!
Als dit klanten zijn geweest van BM stables, worden ze wel herkend Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:30

is dat ook degene die ik een email kan sturen met

SUKKEL [

Phynix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:31

Nou, kan iedereen mooi effe bellen!!!!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:31

Echt waar zo iets triests als die website heb ik nog nooooooooit mee gemaakt! Misselijk

Graag G&K doe ik met je mee! Bleg. Wat een stelletje banketstaaf lo's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:34

ThePast03 schreef:
CCCCorine schreef:

Dit zijn volgens mij de gegeven van de site waar die mensen een gratis internetpage hebben aangemaakt.
Tenminste dat dacht ik uit mijn zoektocht opgemaakt te hebben, maar ik kan goed verkeerd zitten hoor!
Als dit klanten zijn geweest van BM stables, worden ze wel herkend Clown

Als je een .com domeinnaam registreert, dan heeft in ieder geval de registrant de naam en adresgegevens van de klant. Meestal staat de domeinnaam gewoon op naam van de klant zelf en soms op naam van het bedrijf dat de naam voor hun heeft geregistreerd. Ze zijn dus niet anoniem.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:37

CCCCorine schreef:
Als je een .com domeinnaam registreert, dan heeft in ieder geval de registrant de naam en adresgegevens van de klant. Meestal staat de domeinnaam gewoon op naam van de klant zelf en soms op naam van het bedrijf dat de naam voor hun heeft geregistreerd. Ze zijn dus niet anoniem.

Ok, X hoeft dus niet degene te zijn die deze webpage gemaakt heeft maar heeft in ieder geval wel de adresgegevens van diegene die hem gemaakt heeft begrijp ik.
Lijkt me wel wat om rekening mee te houden voordat je boze mails gaat sturen!

Phynix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:38

Als je het bedrijf met naam opzoekt op internet kom je bij een tennisvereniging. Wel actieve vent dus!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:39

ThePast03 schreef:
CCCCorine schreef:

Ok, X hoeft dus niet degene te zijn die deze webpage gemaakt heeft maar heeft in ieder geval wel de adresgegevens van diegene die hem gemaakt heeft begrijp ik.
Lijkt me wel wat om rekening mee te houden voordat je boze mails gaat sturen!

Dat lijkt me inderdaad wel handig. Had ik er ook even bij moeten zetten, sorry

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:40

bol schreef:
Gezond is ze niet en dat ik er hou is dat ik haar niet terug in de handel stop.

Dat is dan jou keuze en niet die van BM stables toch? Zij hebben je 6 maanden omruil garantie gegeven, en zoals je eerder al schrijft zei ze "o zijn het geen horzel bultjes? dat wist ik niet, nee dat snap ik." Ofwel ze had er begrip voor, toch? Maar jij wilde dat paard niet terug geven omdat het dan de handel weer ingaat. En nu is zij de schuldige? Ze wist het niet, daarna wist ze het wel door jou info, en vervolgens doe je het paard niet terug, maar is zij de zwarte piet. Heel duidelijk hoor Verward

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:41

CCCCorine schreef:
Dat lijkt me inderdaad wel handig. Had ik er ook even bij moeten zetten, sorry

Die X heeft anders geen idee waar al die mails over gaan Haha!
Gewoon erbij zetten dat het over www.bmstables.com zal hem al wel een aardig idee geven Knipoog

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:46

is het nu zo'n strakplan om een hetze te beginnen?

Of kun je het beter aan NAtasha overlaten om er wat tegen te doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:48

Ik denk ook dat het beter is dat aan Natascha over te laten Ja

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:56

SOOOOO

Ik schrik me even wezenloos over die .com site! Het zal je maar gebeuren! Ik wil langs deze weg BMstables sterkte wensen, want dit komt natuurlijk wel hard op je dak aan!

Ennuh... ik zou hier toch wel iets mee doen, het is pure laster! Het lijkt me stug dat zoiets mag!

andrea15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:56

ik zit dit eens op me gemak te lezen maar mensen die er een slechte ervaring mee hebben gehad mogen van mij hun mening geven
of zie ik dat verkeerd. het moet wel netjes blijven en je hoeft elkaar niet de grond in te trappen. maar er zit vaak 2 kanten in het verhaal dus ik denk dat er inderdaad ook veel problemen zijn met bm
Laatst bijgewerkt door andrea15 op 18-03-05 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:59

Volgens mij vroeg de topicstarter om de ervaringen met BM Stables, dus zullen we niet iedereen gelijk gaan afkatten die geen goede ervaringen met hun heeft??

Ik heb trouwens ook totaal GEEN goede ervaring met BM. Alleen ging het bij mij om de verkoop van een paard ipv de koop.

Een paar jaar terug stond mijn verzorgpaard te koop. Ze had een zwakke rug, waardoor alleen mensen tot 65 kg erop konden rijden. Bovendien had ze een lichte vorm van artsrose. Als ze goed werd gereden en een beetje ondersteund was er niets aan de hand, maar als je haar liet sloffen liep ze gewoon niet helemaal zuiver. Ze kon nog wel super lopen trouwens Haha! . Aangezien dit een manegepaard was (en de combinatie lichte, maar wel redelijk gevorderde ruiter nog wel eens voor problemen zorgde), werd besloten om haar te verkopen. Wij zijn op zoek gegaan naar een lieve koper en zijn altijd eerlijk geweest over haar problemen. Uiteindelijk hebben we haar verkocht en pas naderhand kwamen we erachter dat het om deze handelaar ging. Als we dat van tevoren hadden geweten hadden we d´r nooit aan hun verkocht, want we wilden zelf een goed tehuis zoeken.

Maar ze hebben dus nooit gezegd dat ze handelaren waren. Ze zei dat ze het paard kocht voor een vriendin die nu zwanger was. En ik kon altijd komen kijken en dan mocht ik nog meer paarden rijden enz. Ze deden heel aardig. Na een paar weken wilde ik inderdaad langs gaan, dus ik gebeld. Ze reageerde een beetje raar en na een tijdje gaf ze toe dat het paard alweer verkocht was!! (toen kwam ik er dus achter dat het om een handelaar ging). Ik vroeg of ik het telefoonnumer mocht hebben van de nieuwe eigenaar, maar dat mocht niet, omdat ze altijd niet gelijk alles vertelde aan een nieuwe eigenaar. Kortom, waarschijnlijk heeft die nieuwe eigenaar het niet geweten van d´r rug en artrose.

Sorry hoor, maar ik vind dit geen stijl! Ik zal dus waarschijnlijk ook nooit weten wat er met m´n paardje is gebeurd Huilen . Ik zal hierdoor nooit, maar dan ook nooit een paard kopen bij BM.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 20:00

andrea15 schreef:
ik zit dit eens op me gemak te lezen maar mensen die er een slechte ervaring mee hebben gehad mogen van mij hun mening geven
of zie ik dat verkeerd als iemand een slechte mening hebben het moet wel netjes blijven vind ik.

slechte mening hebben mag.............. maar vertel de ervaring dan en geen ladida dingen

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 20:01

Er word gevraagd naar meningen en ervaringen. Ook slechte ervaringen zijn ervaringen, maar het gaat erom hoe je het verteld en onderbouwd. Als je verteld dat je van de zus van een vrienden van het nichtje van de moeder van je achternichtje hebt komt het niet zo betrouwbaar over als dat je er zelf geweest bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 20:02

Tuurlijk mag dat

maar de enige slechte dingen zijn tot nu toe
* Paard staat in de wei bij aankomst
* paard heeft bultjes, die koper niet zag bij koop, de Da niet zag bij keuring, maar BM moest het wel gezien hebben?
* pony die van te voren gelongeerd werd
* paard dat jonger bleek te zijn, maar koper klinisch keuren niet nodig vind.
Met proefrijden wel gewoon kan rijden, maar thuis na een tijdje een "levensgevaarlijk" paard heeft, wat uiteraard niet aan het eigen rijden kan liggen.

heb ik wat gemist?

Dus men mag mij uit gaan leggen wat hier slecht aan is?
Als mensen die klagen nu eens met goede verklaringen komen.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 20:11

mensen laten wachten... of is dat met dat paard in de weide... Haha!

en een worminfectie rode wurmpjes.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 20:18

Ik heb even naam/tel.nr/e-mail adres endergelijke verwijderd van degene die die site heeft gemaakt.

Hoewel dit openbare informatie is, is het niet netjes om dit op een internetforum zo in een topic te zetten.

Eventuele acties/reacties richting deze persoon lijken mij ook iets voor Natasha en niet voor willekeurige Bokt-gebruikers.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 20:37

bol schreef:
Ook handelaar ? Weefsel is opgestuurd hoor daar weet ze alles van.

Jep, en het kon geen kwaad toch?
Wat is nu eigelijk het probleem?
Als je haar wilt ruilen mag dat hoor.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 20:49

Nickysuppie wie ben jij?
Heb je het nu over Balou van Bol, die aan een oog blind was, en die ze jaren heeft gehad en heel erg veel plezier aan heeft beleefd, maar die ze weg moest doen omdat haar dochter een wedstrijdpaard wilde?
Waar ze ontzettend spijt van had dat ze Balou had weggedaan!

Als mensen een paard kopen met een gebrek, wat erbij wordt verteld, en je gaat er daarna toch over zagen, waar zijn we dan toch mee bezig?