Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gerrie schreef:Is dit een beetje te snappen?
. Waarom kan ik niet naar 1 arts die van alle markten thuis is???? Wat ik wil zeggen is dat ik het vreemd vind dat de 2 verschillende benaderingsmethodes niet samen kunnen gaan.
Niet om dwars te zijn maar wil het gewoon echt begrijpen en openstaan voor alle meningen....Aimee schreef:Valt een fysio eigenlijk ook onder alternatief? Als die erkend zijn hebben ze namelijk een reguliere opleiding gevolgd.
Sjuimpje schreef:Kortom, ik kan hier niet zeggen welke weg ik zou behandelen. Elk geval heeft zijn eigen aanpak nodig. Ik weet nu iig zeker dat ik mijn eigen paarden vrij goed ken en ik ga dus meer op mijn eigen gezonde verstand en gevoel vertrouwen.
Sjuimpje schreef:Kortom, ik kan hier niet zeggen welke weg ik zou behandelen. Elk geval heeft zijn eigen aanpak nodig. Ik weet nu iig zeker dat ik mijn eigen paarden vrij goed ken en ik ga dus meer op mijn eigen gezonde verstand en gevoel vertrouwen.
Gamier schreef:Natuurlijk ik ben juist heel nieuwschierig naar iedereen zijn of haar mening!
Anita_D schreef:Ik bedoel dit niet verkeerd hoor, maar ik krijg een beetje de indruk dat je graag dingen hoort die Eric's methodes onderuit halen![]()
Aimee schreef:Valt een fysio eigenlijk ook onder alternatief? Als die erkend zijn hebben ze namelijk een reguliere opleiding gevolgd.
Mijn volgorde is dan ook: 1) dierenarts, 2) kliniek, 3) fysio - evt. in combi met da, 4) als ik dan de oplossing nóg niet gevonden heb ga ik naar een alternatieve arts

)

Gamier schreef:Ik vind het jammer dat je deze indruk krijg ..... Het is absoluut niet mijn intentie iemand onderuit te halen! Ik sta er scepties tegenover dat wel (zou niet eerlijk zijn als ik iets anders zou beweren).
Er zijn mensen die liever niet openbaar hun verhaal kwijt willen en nogmaals ik respecteer dat. Net als ik alle andere meningen respecteer. Het is wel zo dat ik alle vragen die bij mij opkomen stel om zo een compleet plaatje voor mijnzelf te vormen. Als ik de indruk wek dat ik iemand zijn werkwijze naar beneden wil halen dan bied ik bij deze mijn excuus aan want dat is absoluut niet aan de orde! (ik wil eerder onduidelijkheden weg nemen)
.
Anita_D schreef:Ik bedoelde het niet zo boosjes als dat ik blijkbaar overkwam![]()
Maar vooral in het begin van deze topic kreeg ik het "hehe, we hebben wat gevonden" gevoel.
Natuurlijk is het goed dat je ervaringen wilt horen, voordat ik naar Eric ging heb ik ook veel gelezen op bokt over hem
) En tja op bokt krijg je 9 van de 10 keer een ongezoute mening voor geschoteld! Daar hou ik wel van maar zou het echt vervelend vinden als mensen denken dat ik dit topiq begonnen ben om mensen af te zeiken want dat is absoluut niet mijn stijl! Pipo schreef:Wat ik nog steeds het probleem vind, is dat teveel fysio's en krakers heel vaag zijn in hun omschrijving, en als je hun gangen na gaat blijkt vaak dat ze bij ieder paard hetzelfde probleem vinden. Dan denk ik toch echt met een kwakzalver te maken te hebben. Fysio kan prima zijn, maar ik denk niet dat het de oorzaak wegneemt. Hoogstens verlicht hij de pijn door de massage.
mijn eigen DA wilde een heupfoto zien, die had t nml ook over zn rechterheup die niet goed was, maar kan in zn eigen praktijk een paard niet onder narcose op zn rug leggen voor foto's en staande heupfoto's waren te onduidelijk helaas!Sjuimpje schreef:Ik heb mijzelf voorgenomen om beter naar mijn gevoel te luisteren,

). Dus daar liep mijn 3,5jarige, onder de cortaflex, SuperE, MSM.