paarden binnen zometeen met de storm?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:11

Mijn paard was gister al voor 4 uur binnengezet maar ik vond het heel niet erg. Anders gaan ze toch lopen rennen en klieren buiten. Hoop zo dat ze vandaag wel naar buiten mogen. Ik moet nog een oudje doen vandaag en anders moet ik er met 2 gaan wandelen.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:19

Ik heb geen eigen paard meer maar ik heb gisteren geholpen voor de paarden binnen te halen. Wat een ramp, de eerste die ik vasthad ging in een rengalop ervandoor.. Gelukkig is hij op een ander stuk weide gekomen om te eten. Dan ging er nog een paard weg (deze keer niet bij mij Tong uitsteken ) en die was helemaal het erf afgelopen en zo in het veld gekomen. Ze konden hem snel pakken maar ze hadden hem vast, valt er een grote boom gewoon naar beneden.

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:22

ja de paarden zijn idd heel erg druk. die van mij vliegen ook de hele tijd wat rond.

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:26

Ze hebben zelf altijd de keuze of ze binnen of buiten staan (in afgezet stuk paddock) en overdag lopen ze altijd in de bak en een dagdeel in de wei. Gisteren waren ze zo gek als een deur!

Nu hebben we de staldeuren gewoon maar dichtgedaan, de wind stond er ook in, dat overleven ze ook wel een nachtje op stal want het is echt bar weer hier!

baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:31

missy stond lekker buiten.de hele groep heeft zich lekker uitgeleeft in de wind.

Baytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:31

de eigenaars van 3 paarden in de omgeving van Badhoevedorp zal ze in t vervolg wel binnen halen...3 paarden waren vanmorgen onderweg van Badhoevedorp, over de Oude Schipholweg, richting Lijnden. doodmoe van t rennen liepen ze stappend richting Ringvaart. geen halsters om, zodat ze moeilijk te vangen waren. politie zal er nog wel mee bezig zijn! hoop dat t allemaal goed afloopt...

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 10:53

Baytje schreef:
de eigenaars van 3 paarden in de omgeving van Badhoevedorp zal ze in t vervolg wel binnen halen...3 paarden waren vanmorgen onderweg van Badhoevedorp, over de Oude Schipholweg, richting Lijnden. doodmoe van t rennen liepen ze stappend richting Ringvaart. geen halsters om, zodat ze moeilijk te vangen waren. politie zal er nog wel mee bezig zijn! hoop dat t allemaal goed afloopt...

Dat is niet best. Bij mij waren ze ook door de omheining heen, maar ze moetwen eerst nog over een hele boel hekken voor ze echt op de weg kunnen komen. dat was mijn geluk.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:10

Ze wilden bij mij net de wei niet in! Haha! Klein beetje verwend misschien?
Ach, het is net zulk rot weer als gisteren, dus een poosje de wei in en weer naar binnen vandaag. Vanmiddag mogen ze ook weer een poosje naar buiten. Er lagen trouwens wel flink wat afgewaaide takken in de wei.

mariboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:11

Ik heb en shetlander nu heeft het bij ons verschrikkelijk hard gewaait maar ik denk dat hij veiliger staat in de wei dan in de stal stel je voor dat er iets afwaait of het dak van zijn stal en iets komt op hem terecht dat is veel erger

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:13

Mijn pony staat zowieso binnen s'nachts Lachen vond ik niet zo heel erg nu...
En ik had gevraagd of de pony van mijn vriendin binnen mocht, zogenaamd omdat ze sochtends vroeg weg moest Schijnheilig Ze stond zich namelijk helemaal druk te maken.....

haffies4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:23

Die van ons zijn op het laatste moment nog naar binnen gegaan Haha! . [VvdD] Wow Waldjo! ---> Kun je Waldjos heldendaad lezen Tong uitsteken .

_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:32

Bij ons stonden ze gister ook de hele dag binnen. 's Avonds staan ze sowieso binnen, dus dat zijn ze gewend. Maar het was gister zulk rotweer dat ze overdag ook binnen zijn gebleven. Ben benieuwd of ze vandaag buiten staan. Ik zal het dalijk zien Lachen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:40

Mijn verzorgpaarden hebben de hele nacht buiten gestaan als het goed is, ik ga ze dalijk ff checken, maar neem aan dat ze gewoon zoals anders staan te grazen in de wei Lachen

snoocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:49

Hoi ik heb gister avond nog ff snel me paardje lekker op stal gezet, met wat te eten lekker hooi water stro en bix Ach gut .En dr zweet dekentje ff omgedaan dat ze droog zou woorden. En toen stond ze lekker warm in de stal *LOL* . Het regende zo erg brrrr, en nu zijn ze als het goed is weer naar buiten gedaan lekker de wei in. Ga zo ff naar dr toe ff lekker rijden, en poetsen .

gr sanne

PinoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:52

Ik heb die van ons net weer lekker in de flinke wind naar buiten gegooid. Ze staan hier zowiezo 's-nachts binnen, maar gisterenmiddag hadden ze er ook geen moeite mee om buiten te staan dus vond dat ze dan nu ook maar weer gewoon naar buiten moesten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:43

nou die van mij heeft het allemaal over leeft..het waait hier nog wel best hard maar je word niet om ver geblazen dus kunnen ze weer bij komen van vanacht...ach..ik denk maar zo..zo maken ze nog wat mee en je pony word er weer een stuk sterker van..(wie zei er ok alweer dat arabieren niet tegen regen konde die van mij leeft nog en ze vermaakt zich best)

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:32

ik heb mijn vezorgpony wel binne staan maar dat heeft een rede want hij is drie weke trug ongeveer ziek geweest dus zijde ze allemala dat ik hem bter maar lekker in zijn stalletje kon zette

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:52

Mijn pony vermaakt zich goed met dat rot weer.
Toen ik haar uit de wei ging halen wou ze niet eens mee naar binnen Haha!

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:06

San heeft zijn nachtje binnen slapen overleeft maar was blij dat ik hem vanavond na het rijden weer terugzette in het land.. Dus hij slaapt weer lekker buiten.

Kimmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:53

Mijn paarden kunnen lekker de stal in en uit lopen wanneer ze maar willen als ik er niet ben. Dan kunnen ze lekker zelf kiezen....
Maar met onweer en storm heb ik natuurlijk liever dat ze droog in stal gaan staan....maarre dat moeten ze zelf maar uitmaken Knipoog