Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
prompter schreef:Ik "volg" daarom ook geen paardenmensen op de socials. Mensen waarvan ik echt kan leren hebben meestal geen gelikt Instagram account waarop alles "perfect" is.
het is best lastig om de goede mensen te vinden gezien het aanbod zo groot is. DuoPenotti schreef:Is dat dezelfde die haar biotine aanprijst als de beste terwijl die van de Welkoop meer biotine bevat?
Uiteraard met een hoop prijsverschil.
) tip!Jessix schreef:40 jaar ervaring. Ik althans wel. Ik word niet meer onzeker. Advies geef ik eigenlijk nooit. Enkel als iemand het specifiek vraagt en dan zeg ik ook dat het zo voor mij werkt, bij mijn paarden,
Zelf sta ik ook meer open voor mensen die inspireren. Gewoon laten zien hoe ze het zelf doen wat mijn nieuwsgierigheid dan wekt.
Het was mijn eerste veulen en ik was heel bang. Achteraf gezien helemaal in de marketing gelopen maar het gaf me wel rust omdat ik me beter voorbereid voelde. Haar grote tip om geen flessen maar een pannetje te gebruiken als het veulen niet kan drinken werkte niet en toen mocht in alsnog snachts een fles zien te regelen
Brittneyx schreef:Ik heb de veulencursus gevolgdHet was mijn eerste veulen en ik was heel bang. Achteraf gezien helemaal in de marketing gelopen maar het gaf me wel rust omdat ik me beter voorbereid voelde. Haar grote tip om geen flessen maar een pannetje te gebruiken als het veulen niet kan drinken werkte niet en toen mocht in alsnog snachts een fles zien te regelen

corinadrenth schreef:Brittneyx schreef:Ik heb de veulencursus gevolgdHet was mijn eerste veulen en ik was heel bang. Achteraf gezien helemaal in de marketing gelopen maar het gaf me wel rust omdat ik me beter voorbereid voelde. Haar grote tip om geen flessen maar een pannetje te gebruiken als het veulen niet kan drinken werkte niet en toen mocht in alsnog snachts een fles zien te regelen
Ik heb klant gehad welke dus ook de veulen cursus gedaan heeft om toch enige kennis van zaken te hebben. Ik zei volgensmij staat alles wat daar in die cursus staat op internet. Toen kwam dus daar het moment van discussie. Het veulen wilde niet de speen van de moeder pakken maar moest dus wel biest. Ik pak mn flesje. Die vrouw overstuur.. het mocht geen flesje maar moest uit een tijltje want dat stond in de cursus. Uiteindelijk had de dochter tegen me gezegd. Komt goed ma, hier is de kennis en ervaring.
Uiteindelijk wilde die dus niet uit t teiltje drinken maar wel uit de fles.
Cayenne schreef:Geen paardengoeroe maar ik moest wel even aan dit topic denken toen ik net een advertentie tegen kwam van een voorleescoach voor mensen met babies
Dus dan leer je hoe je babies het beste kunt voorlezen
Sachertorte schreef:Cayenne schreef:Geen paardengoeroe maar ik moest wel even aan dit topic denken toen ik net een advertentie tegen kwam van een voorleescoach voor mensen met babies
Dus dan leer je hoe je babies het beste kunt voorlezen
En cursussen hoe je te profileren op de socials. Vreselijk! En daar betaal je dan geld voor en zij noemen het hun carrière.

Brittneyx schreef:Ik heb de veulencursus gevolgdHet was mijn eerste veulen en ik was heel bang. Achteraf gezien helemaal in de marketing gelopen maar het gaf me wel rust omdat ik me beter voorbereid voelde. Haar grote tip om geen flessen maar een pannetje te gebruiken als het veulen niet kan drinken werkte niet en toen mocht in alsnog snachts een fles zien te regelen