Citaat:\jammer dat op die site geen foto's van de te koop aangeboden norikers staan.
die komen eraan, dit weekend worden er foto's gemaakt, als het goed is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nistria schreef:Ik vind wel dat als je erg zwaar bent, je daar wel je kleding aan aan moet passen. Soms zie ik op concours vrij dikke bovenbenen en dan zie je al die putten door de rijbroek heen. Met name bij wit valt het erg op. Koop dan een broek van een dikkere stof of die wat wijder zit zodat het niet zo op valt...
peeky schreef:Pfoe wat een verhitte discussie weer. Gewicht maakt natuurlijk wel wat uit, als het te extreem word. (meer dan 100 kg.) Niet in de minste plaats omdat het dan een belemmering gaat vormen om goed te kunnen bewegen. Ik deel wel de mening dat een stevige ruiter er beter uit ziet op een stevig paard en een slanke ruiter er beter uit ziet op een slank paardje.
Nistria, die opmerking over die broeken vind ik nergens op slaan. Misschien is die dunnere broek wel van een veel comfortabeler stof dan die dikke broek die anders aangeschaft moet worden. Zelf zou ik waarschijnlijk ook niet voor een stof kiezen die putjes zou benadrukken als ik er zelf last van had, maar goed, ieder zijn eigen mening en die moet je respecteren. Anders zou iemand een dikkere broek aan moeten omdat het er anders niet uit ziet? Belachelijk.
coydog schreef:Mijn oplossing was altijd een lange witte onderbroek eronder te dragen.
ArieLover schreef:Wie Ja heeft gedaan heeft eigendunk
DePennyBitch schreef:[HAW] Matje aan het werk
Hier staan foto's van me myself and I.
(HAW, Matje aan het werk) sorry,ik weet niet goed hoe ik een topic moet linken, ben zoals je kunt zien in het topicje,nogal blonT
Iedereen kan zien dat ik niet een slank dennetje ben (zacht uitgedrukt) maar zeg eens eerlijk?????
Ziet dit paardje er uit dat hij het moeilijk heeft met mij???????????????
DePennyBitch schreef:[HAW] Matje aan het werk
Iedereen kan zien dat ik niet een slank dennetje ben (zacht uitgedrukt) maar zeg eens eerlijk?????
Ziet dit paardje er uit dat hij het moeilijk heeft met mij???????????????
!
Als je dressuur rijd en je wil een mooi plaatje vormen moet je slank zijn in mijn ogen. Maar met slank bedoel ik niet dun!!!! Als je klein bent zoals ik zie je er al snel dik uit. Je word dan zon propje op paard. Dat vind ik dus persoonlijk geen gezicht voor een dressuur ruiter. Dressuur draaid veelal om uitstraling. Maar ik vind dat er niets mis mee is om een gezet iemand op een paard in de bossen te zien. Ik vergelijk mijn mening een beetje met een slank iemand in een bikini en een gezet iemand met een badpak...
Huertecilla schreef:2. Verder moet je bij dat bij jouw gewicht ruimschoots passende paard zonder hulp of hulpmiddelen zonder tig pogingen zelfstandig in het zadel kunnen komen en snél kunnen afstappen.
), dan ga ik ook liever met een stoel op mn paard. Dus dan moet ik ook maar niet rijden?Myra1"]
[quote="Huertecilla schreef:2. Verder moet je bij dat bij jouw gewicht ruimschoots passende paard zonder hulp of hulpmiddelen zonder tig pogingen zelfstandig in het zadel kunnen komen en snél kunnen afstappen.
), dan ga ik ook liever met een stoel op mn paard. Dus dan moet ik ook maar niet rijden?
Citaat:Als een wat dikker persoon makkelijker met een stoel opstapt, dan is daar toch niks mis mee?
) 
peeky schreef:Pfoe wat een verhitte discussie weer. Gewicht maakt natuurlijk wel wat uit, als het te extreem word. (meer dan 100 kg.)