Dais_ schreef:Retjethorse, ergens staat er online een artikel wat de kosten zijn als iemand zijn perceel niet netjes achterlaat na aankoop. Misschien eens in de brievenbus gooien?

Ik weet wel dat wij om die reden echt niks achter hebben gelaten wat niet op de koopakte stond vermeld.
Het 'probleem' is dat we van de buren kopen en die zoon woont ernaast. En ik wil vooral geen ruzie.
Zolang de paarden er nog niet staan, en we de ruimtes nog niet nodig hebben om in te werken, ligt het op zich nog niet in de weg.
Caily schreef:Retjethorse, klinkt veelbelovend, als ze er nog een tijdje mogen blijven wonen. Sterkte...
Komt wel goed. Het is een oudere dame die er woont. Haar man zit al in een verzorgingstehuis en zij is ook opgeschreven aangezien ze begint te dementeren.
De zoon denkt dat ze rond de zomer een plek zal hebben, dus dat valt op zich nog goed mee. De paarden kunnen er al komen en dat is voor mij het belangrijkste op dit moment, want op stal zijn er nu teveel ergernissen en ik wil de paarden er weg. 
Olympia96: Mooie foto met het zonnetje tussen de bomen! 
Lynn_Nikita: Wow, dat is niet een beetje vertraging zeg, ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend is...
Robijntjah: Prachtig!
Malenka: Ook bij jou een prachtige winterse ochtend!
Flew: Geweldig!
De paarden waren vanochtend nogal ondeugend hier. Ze waren opnieuw aan de omheining van de bak aan het knagen, terwijl ze takken krijgen om in te knagen. Ik ben nog speciaal een aantal nieuwe wilgentakken gaan halen, meestal stoppen ze dan wel. Aliaa en Naranja vonden de nieuwe takken inderdaad bezig, maar Yerba deed lekker verder...
Na een tijdje begon Aliaa ook terug aan de omheining te knagen. Naranja stond netjes aan de draad te wachten, dus ik vond het tijd om ze binnen te halen. Naranja haar halster aangedaan en dan die 2 andere terroristen gaan vangen , want no way dat ze zelf afkwamen vandaag. Ik had net Aliaa vast, draai me om en zag dat Naranja ondertussen onder de draad door gekropen was en aan de mesthoop stond te knabbelen.
Soms he, die knollen...