Gillbo schreef:Wat een onzin er wordt heel vaak gezegd dat de aanpak van TS anders had gekund maar niemand zegt laat die pony maar creeperen.Er is veel begrip.
Er wordt amper gereageerd op tips om het ( een volgende keer) het anders aan te pakken of hoe het nu zou kunnen zonder gelijk de eigenaar op de achterste benen te laten staan
Woensdag komt hij praten. De welsh blijft omdat deze eigenaar het verhuizen zat is en niet meer geassocieerd wil worden met hem. Donderdag vertrekt hij naar inmiddels stal 4 in nog geen jaar. Ik blijk niet de enige te zijn geweest met goed bedoelde adviezen die hij als aanval ziet. Wie weet treft hij ooit een stal aan waar iedereen de andere kant wel op kan kijken omdat het niet hun taak is.
Ik hoop van harte dat er mensen genoeg blijven die wel durven zeggen.. dit is niet oké. Ook al is het jouw dier niet... dieren zoeken hun eigenaar niet uit. Dit gaat helaas niet om een andere mening wat wel of niet goed is. Dit was rondweg zielig. Ben ik onprofessioneel door hem hier te bespreken?
Zou jij daarom niet op mijn stal willen staan om deze reden? Ook goed. En fijn dat je mij herkent hoor. Weet je meteen dat geen van mijn beesten het ook aan maar iets zou ontbreken.
De wereld kan wat mij betreft niet klein genoeg zijn dat je weet dat ik meer om dieren geef dan om een gekrente pensionklant.