Je kan het!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
YellowLemon schreef:Heb eigenlijk net gebeld dat ik er mee door zal gaan en het nodige transport etc. zal regelen. De verhuis van al m'n spullen wil ik ook in 1 trek rond hebben.
Nou is het nog kwestie van de losse eindjes aan elkaar te knopen:
- stalbaas ga ik morgen langs en laat ik hem gewoon rustig weten dat ik vertrek;
- stal A zal ik morgen bellen om te zeggen dat ik inderdaad wat verder heb rondgekeken en dat aanbod me beter ligt omwille van de PP.
Allemaal o zo lastig om neen tegen mensen te zeggen maar als dat achter de rug is en m'n knollies verhuisd zijn, zijn alle zorgen weer van de baanEven op de tanden bijten.
YellowLemon schreef:Heb eigenlijk net gebeld dat ik er mee door zal gaan en het nodige transport etc. zal regelen. De verhuis van al m'n spullen wil ik ook in 1 trek rond hebben.
Nou is het nog kwestie van de losse eindjes aan elkaar te knopen:
- stalbaas ga ik morgen langs en laat ik hem gewoon rustig weten dat ik vertrek;
- stal A zal ik morgen bellen om te zeggen dat ik inderdaad wat verder heb rondgekeken en dat aanbod me beter ligt omwille van de PP.
Allemaal o zo lastig om neen tegen mensen te zeggen maar als dat achter de rug is en m'n knollies verhuisd zijn, zijn alle zorgen weer van de baanEven op de tanden bijten.
Nibbit schreef:Fijn dat je een geschikte plek hebt gevonden.
Maarrr was het niet beter geweest om eerst met je huidige stalbaas in gesprek te gaan? Als deze plek verder zo fijn is.
Misschien is hij het wel met je eens (of zag hij zelfs liever de andere gaan)
Nu is hij straks een goede klant kwijt zonder dat hij ergens van af weet. En buiten zijn 'schuld'.
Nibbit schreef:Fijn dat je een geschikte plek hebt gevonden.
Maarrr was het niet beter geweest om eerst met je huidige stalbaas in gesprek te gaan? Als deze plek verder zo fijn is.
Misschien is hij het wel met je eens (of zag hij zelfs liever de andere gaan)
Nu is hij straks een goede klant kwijt zonder dat hij ergens van af weet. En buiten zijn 'schuld'.
YellowLemon schreef:Maar heel fijn: mijn paarden kunnen morgenavond al verhuizen![]()
Ik heb niks op contract staan met de stalbaas dus ik kan in principe dus gewoon vertrekken. Allemaal lekker in het zwart in cash, elke maand. Morgen deel ik het nieuws mee en betaal ik netjes de vier dagen van deze maand.
Zaterdag gaan m'n vriend en ik dan de grote spullen op ons gemakje verhuizen. M'n dure spullen zoals m'n zadels neem ik morgen voor de zekerheid maar al mee. Denk nou niet dat ze met m'n spullen gaan rammelen maar heb het nu al mis gehad met beiden. Dat risico wil ik niet lopen.
Stal A is ook al op de hoogte. Heb geen reactie gehad maar goed. Ze weten het in ieder geval nu.
Ik kan eigenlijk ook niet hard genoeg benadrukken hoeveel ik aan jullie gehad heb. M'n vriend is m'n rots maar die extra "online" steun van mensen die het begrijpen en zelf ook meegemaakt hebben of zich inleven in de situatie... Goud waard