Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fohadie schreef:Oh, wat leuk. Nu hoop ik op een verhaal van een schattige oudere man die de mest wilde gebruiken voor zijn tuin en geen flauw benul van pasrden heeft en daardoor het gevaarniet zag.
Iemand die het goed bedoelde en niet besefte dat het ook voor nogal wat onrust zou zorgen.
. Toen de persoon dichterbij kwam herkende ik hem als één van de mensen die regelmatig mest van de mesthoop komt halen.
dus ik bleef even kijken en ja hoor hij was heel voorzichtig om zich heen aan het kijken, maar kwam steeds verder het terrein op richting de stal. Op dat moment was het voor mij duidelijk en kwam ik achter mijn paard uit. Hij schrok natuurlijk en keek onmiddellijk heel schuldig dus ik ben maar even een praatje met hem gaan maken.
Zamora schreef:Het ging hem dus echt om de mest?
Hij had toch nog wat mest nodig dus hij dacht dat hij het dan beter in 1 keer mee kon nemen. en hij is het daarna blijven doen (waarom weet ik niet)Gini schreef:Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom je dit eigenlijk zou doen. Fijn dat het is opgelost, maar ik vind het stiekem toch best wel heel wat om 'zomaar' te doen.
Jazzie03 schreef:Gini schreef:Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom je dit eigenlijk zou doen. Fijn dat het is opgelost, maar ik vind het stiekem toch best wel heel wat om 'zomaar' te doen.
Ik heb nu met hem afgesproken dat hij gewoon de mest van de hoop haalt en als hij een echt verse mest wilt hij het eerst komt vragen of zijn kruiwagen neerzet aan de hoop zodat ik hem kan vullen.
Gini schreef:Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom je dit eigenlijk zou doen. Fijn dat het is opgelost, maar ik vind het stiekem toch best wel heel wat om 'zomaar' te doen.

Jazzie03 schreef:Gini schreef:Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen waarom je dit eigenlijk zou doen. Fijn dat het is opgelost, maar ik vind het stiekem toch best wel heel wat om 'zomaar' te doen.
Ik heb nu met hem afgesproken dat hij gewoon de mest van de hoop haalt en als hij een echt verse mest wilt hij het eerst komt vragen of zijn kruiwagen neerzet aan de hoop zodat ik hem kan vullen.