Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Delphi schreef:Ik denk ook dat je juist het verschil gaat maken door iets van een Paddock Paradise te beginnen in de Randstad! Met wat aanpassingen en investeringen kan dat ook op kleigrond.
Ik vind dit een enorm gaaf voorbeeld van een stal die een andere afslag genomen hebben. Als mijn pony's niet aan huis zouden staan, zou ik ze heel erg graag hier hebben staan:
[VSW] [VOLG] project aanleg hit actief
tengeltje11 schreef:hier kan je echt boetseren met de ondergrond,is echt 400% klei....
enjoymyhorse schreef:Ik heb het idee dat ts het niet leuk vind dat vele haar ideeën ouderwets en 100 in een dozijn vinden en niet meer van deze tijd.
Ze reageert niet meer.
enjoymyhorse schreef:Ik heb het idee dat ts het niet leuk vind dat vele haar ideeën ouderwets en 100 in een dozijn vinden en niet meer van deze tijd.
Ze reageert niet meer.
sureido schreef:Ze heeft gezegd dat ze alles op een rij zet, ze krijgt ook heel veel reacties dus denk dat het wel even kost om alles te verwerken.
Anoniem schreef:Ladygiroc schreef:Lege wei in de winter kost ook geld
Als je de weides leeg laat (en dus heel) in de winter en de paarden in mini paddocks stopt bespaar je geld.
Niet mijn manier maar wel de realiteit op veel plekken..
Charlotte446 schreef:sureido schreef:Ze heeft gezegd dat ze alles op een rij zet, ze krijgt ook heel veel reacties dus denk dat het wel even kost om alles te verwerken.
KloptEr komen heel veel reacties binnen, waarvoor iedereen bedankt!
Door mijn baan heb ik geen tijd om op iedereen te reageren, maar ik lees alle reacties.
Jullie hebben me zeker aan het denken gezet, uiteindelijk moet het iets zijn wat mogelijk is binnen het bouwvlak en dat is aardig puzzelen.