Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Niekoezz schreef:Heej, bedankt dat je voor ons op komt, we willen inderdaad die ponys helpen en advies krijgen, maar we worden alleen maar afgezeikt, ik vind dit niet leuk. Jullie weten denk ik niet zo goed wat deze ponys zijn. Maarja.. we stoppen wel met het helpen van deze ponys, maar dat betekent ook dat ze niet bekapt worden niet meer fatsoenlijk te eten krijgen en niet meer goed gepoetst/verzorgt/uitgemest worden. Maarja.. we volgen jullie advies dan wel op, omdat jullie het zo zielig vinden voor die beesten. maar ik denk dat het alleen maar zieliger is als ze niet bekapt worden, niet verzorgt, niet uitgemest enz.
groetjes aniek
Niekoezz"]
Heej, bedankt dat je voor ons op komt, we willen inderdaad die ponys helpen en advies krijgen, maar we worden alleen maar afgezeikt, ik vind dit niet leuk. Jullie weten denk ik niet zo goed wat deze ponys zijn.
[/quote]
Dezelfde als de pony's/paarden die de meesten verzorgen/bezitten/berijden....
[quote="Niekoezz"]
Maarja.. we stoppen wel met het helpen van deze ponys, maar dat betekent ook dat ze niet bekapt worden niet meer fatsoenlijk te eten krijgen en niet meer goed gepoetst/verzorgt/uitgemest worden.
[/quote]
Bekapt worden ze nu ook niet.... en dat uitmesten was toch ook al een probleem.... daarnaast zijn die pony's ouder dan jullie zijn en die jaren voordat jullie kwamen hebben ze ook overleefd...
[quote="Niekoezz schreef:Maarja.. we volgen jullie advies dan wel op, omdat jullie het zo zielig vinden voor die beesten. maar ik denk dat het alleen maar zieliger is als ze niet bekapt worden, niet verzorgt, niet uitgemest enz.
groetjes aniek
ellenlouise"]
[quote="Niekoezz schreef:Heej, bedankt dat je voor ons op komt, we willen inderdaad die ponys helpen en advies krijgen, maar we worden alleen maar afgezeikt, ik vind dit niet leuk. Jullie weten denk ik niet zo goed wat deze ponys zijn. Maarja.. we stoppen wel met het helpen van deze ponys, maar dat betekent ook dat ze niet bekapt worden niet meer fatsoenlijk te eten krijgen en niet meer goed gepoetst/verzorgt/uitgemest worden. Maarja.. we volgen jullie advies dan wel op, omdat jullie het zo zielig vinden voor die beesten. maar ik denk dat het alleen maar zieliger is als ze niet bekapt worden, niet verzorgt, niet uitgemest enz.
groetjes aniek

maar wij willen uitmesten maar dat mag niet van die boer, en als we het toch doen ligt die mest hoop al helemal vol, of het is slecht weer ofzo. Maar als het regent willen we het evengoed wel proberen
We zullen het tuig eens goed gaan invetten. In de zomer deden we dit iedere week schoonmaken en ongeveer 1 x in de twee weken met vet. Nu wat minder omdat het maar kleine stallen zijn waar we zo kunnen staan.
Maja.. we laten ze ff met rust en ik ga nog eens achter de eigenaar aan, want het word nu onderhand wel eens tijd! Het had al een jaar geleden moeten gebeuren, ik word hier echt zo kwaad om he. Ik spreek morgen die dochter weer en dan ga ik er wat aan doen, wil die dochter niet luisteren dan bel ik de eigenaar of de boer zelf wel op, ik kan er niet meer tegen.
, dan is er te weinig bodembedekker aanwezig, want stro schimmeld niet, het is de mest die gaat "groeien"!!!!!!!!! Da's echt niet goed om je paard in de schimmel te zetten
!
... Gewoon gewiekst en slim zijn met boertjes
sonjabelgium schreef:Potstal heeft ook grenzen hé Sanex, als je "shetlandertje" ineens een "Shire" geworden is omdat ie gewoon omhoog staat op de stront gaat het té ver!!!!! Vooral als er schimmel is moet je erg opletten, dan is er te weinig bodembedekker aanwezig, want stro schimmeld niet, het is de mest die gaat "groeien"!!!!!!!!! Da's echt niet goed om je paard in de schimmel te zetten
!