Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jester_ schreef:Moratoetje schreef:Het ziet er netjes uit!
Met naald en draad ben ik in 20 minuten klaar. En eruit halen doe ik met behulp van een nagelschaartje, zo gepiept. Ik denk dat het voor mij niet zo veel gaat schelen.
Dat ben ik ook maar met deze dingen binnen 8 minuten
Rendiertje schreef:In 8 minuten?
Wat doe ik dan fout![]()
Ik maak 10 tot 12 knotten en doe over het vlechten ongeveer 2 à 3 minuten per vlecht, daarna nog oprollen voor het knotten... vlecht ik dan gewoon langzaam of heb jij magic fingers
Sakura789 schreef:Een schopje omhoog voor dit topic.
Na alle elastiekjes ellende wil ik het toch een keer gaan proberen. Alleen ik vind het zo zonde om direct 100 stuks aan te schaffen. Heeft iemand er ongeveer een paar (liefst XL) liggen voor mij? Dan zou ik die tegen betaling wel graag over willen nemen om ze eens te testen.
Of weet iemand een adresje waar je een proefpakket kunt bestellen?
Nouvel schreef:Ik heb ze ook al een tijdje liggen maar sinds kort de manen van mijn lusitano gehalveerd en nu moet ik wel want ik kan geen lange vlecht meer maken...
Ik heb de XL versie, heb gisteren even wat geprobeerd want ik heb echt al mega lang geen knotjes gevlochten...
Ik maak een vlechtje en steek dat het pinnetje erdoor en buig het naar boven, dan steekt er aan de bovenkant van mijn knotje nog een stukje van het pinnetje uit, kan ik die pinnetjes dan gewoon wat korter knippen of houdt het dan niet meer?
Mijn paard heeft geen super dunne manen en ik heb ze denk bijna 2 handenbreedten lang, is dat te lang?
Uitdunnen wil ik liever niet doen...
En hoeveel vlechtjes maken jullie op een manenkam?
Hoe breed neem je 1 vlechtje ongeveer?