Arme opa loopt nu in de stormwind alles schoon te vegen in de tuin, zou ik toch echt gewoon laten de carnavalsvierders komen toch voor het bier

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gingerale schreef:Ik voer kruidenhooi uit Duitsland en Tsjechië. Supermooi spul, totaal niet stoffig en bestaat uit zoveel verschillende grassen. Vind het vanwege de kans op herfststijlloos wel een btje spannend, maar de kwaliteit is zo stabiel en heb er echt nog nooit slechte balen tussen gehad. Balen zijn ontzettend strak geperst, dat gebeurt dan in NL. Doordat de grote balen worden losgehaald en opnieuw door de pers gaan om er kleine baaltjes van te maken, valt de kleine en stoffige fractie er tussenuit. De baaltjes zijn wel zwaar, zeker 20 kilo vaak nog meer. Heb zo'n 1600 kilo paard staan en ze vreten dit spul onbeperkt. Qua kosten ben ik in de wintermaanden wel wat kwijt hieraan, want heel goedkoop is het niet. Zo rond de 250 euro per maand schat ik. Maar dat is dus in de maanden dat ze voor 100% op hooi staan. Vanaf april wordt dat alweer minder en ze staan vanaf november ongeveer weer op hooi. Twijfel wel eens of ik geen NL hooi moet kopen. Geen kans op herfststijlloos en goedkoper, maar ze doen het hier zo goed op en ben echt dik tevreden over de kwaliteit, dat ik nog steeds twijfel