we halen het water aan de voorkant uit de sloot en de waterbak staat aan de achterkant, waar de sloot heel vies is als het niet waait (en dus stroomt), dus dan moeten we ook wel lange slang etc.
Ik denk dat we het nu gewoon eerst gaan proberen met 4 paarden straks tijdens warm weer, kijken of het dan nog te doen is met 1x per dag vullen of dat het nog sneller zal gaan, of dat we ons lam sjouwen.
Voor nu even genoeg geklust.
Volgens mij gaat mn zus binnenkort bezig met de wei in orde maken voor dat haar 2 paarden daarop kunnen.
Bandietje loopt wat slecht op de stenen achter de stal helaas, maarja overal maar zand storten is ook geen doen denk ik dus daar zijn we nog niet over uit of we daar wat aan kunnen doen.
Granoek schreef:Ik zie dit topic nu pas maar wat een vooruitgang heb je al gemaakt zeg!
Die grindmatten vind ik heel interessant, vooral omdat de uitloop van onze inloopstal in de winter zo blubber wordt bah. Wat voor zand heb je daar onder/over liggen?
En is dat echt voldoende, gewoon zand - matten - zand? Daar moet ik toch ook eens voor kijken dan
Wij hebben inderdaad gewoon zand- matten- zand, maar je moet wel genoeg zand erover heen doen, want hier worden sommige nu al stuk gelopen ivm gebrek aan zand.
zand natmaken en in laten zakken, weer nieuw zand erop tot er een stabiele laag is is denk ik handig. Wij denken nog steeds af en toe waar blijft al dat zand??
Het waait natuurlijk ook wel deels weg, maar het werkt nog steeds wel goed.