Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kirrr schreef:Wow ik zou dat werk er echt niet voor over hebben als ik niet zou rijden.
Ik rij mijn merrie 4a5x week, vanwaar 2 of 3 keer les en dus ook op verplaatsing.
De 2 anderen pas ik er zowat rond. Vriend rijdt ook wel eens een paard voor mij.
Yontheke, wel jammer dat je man dat niet wil, vorige pensionstal klinkt toch goed.. Waarom ben je er dan ooit weg gedaan?
Ik doe zoveel mogelijk in de ochtend, zodat ik s'avonds geen hele lijst klussen heb voordat/nadat ik kan rijden.
HiFive5 schreef:Ik meld me ook. Ik heb er twee aan huis staan waarvan 1 drachtig. Momenteel geïnvesteerd in piste verlichting . Nu geen geklungel en gehaast meer om voor de donker de paarden te kunnen rijden ! Nu zou het wat minder moeten regenen in belgie en ik ben een tevreden persoon
PPPeet schreef:Poeh sorry als ik niet op alles reageer, maar er zijn opeens zoveel nieuwe mensen bij dat ik serieus betwijfel of dit topic nog bij mij past. Vind juist het kleinschalige uit het vorige topic wel prettig waarin je een goede discussie kon voeren met diepgaande uitleg. Merk dat het nu alweer oppervlakkiger wordt omdat er telkens zoveel gereageerd wordt en het bijna niet lukt om bij te lezen. Aan de andere kant vind ik nieuwe mensen en nieuwe inzichten altijd wel reuze interessant.
Eens even kijken hoe zich dit bij mij gaat ontwikkelen
HorseTopShop schreef: