Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spatter schreef:Mijn beste advies----> neem rubber stalmatten!
Paarden liggen altijd zacht en droog, is makkelijk schoon te maken en je hebt heel weinig mest.
Ik strooi dus ook niet op.
Verder, kijk of je een tractortje of zoiets kunt aanschaven.
Je zult merken dat er zoveel klussen en klusjes zijn waarbij zo'n ding gewoon enorm handig is .
Verlichting is enorm belangrijk, niks zo irritant als in het donker met slecht weer moeten ploeteren .
Om het pad naar achteren te verlichten hebben wij zo'n kerst slangverlichting , 2 x 15 meter.
Sla een put!
Laat het grondwater onderzoeken en kijk of het drinkbaar is.
Scheelt je in de zomer heel wat geld als je grondwater kunt gebruiken.
mvermeulen1 schreef:.. aangezien wij op zandgrond staan kunnen ze het hele jaar door naar buiten zonder dat het een modderboel wordt.
DubbelDun schreef:mvermeulen1 schreef:.. aangezien wij op zandgrond staan kunnen ze het hele jaar door naar buiten zonder dat het een modderboel wordt.
Ik moet je helaas uit de droom helpen...ik zit ook op zandgrond en met langdurige c.q. zware regen (of dit vieze halfnatte sneeuwweer) wordt het echt wel een modderprutje.
Niet dat het echte (klei)modder is en het zakt ook best wel redelijk snel weer weg (dag of 3), maar vies is het wel.
Het is dus het handigst als je een flink stuk bestraat hebt zodat ze altijd droog kunnen staan.