Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de enige die bij ons in de zadelkamer komen zijn ik, mijn zus, mijn vader voor de paarden en mijn moeder om de honden te voeren. Ja, bij ons heeft iedereen respect. Gebruik je zonder te vragen gerief van een ander kon je die spullen ook weer helemaal schoonmaken tot t blinkt. Gewoon even vragen. Onze dekjes en oornetjes, weidehalsters( leren niet, iedereen heeft er een van zichzelf inclusief 4 hebben een eigen weidehalster), borstels en schoonmaakspullen zijn wel gezamelijk. Hoofdstellen en. Zadels niet. Gewoon vragen. Mijn zus heeft alles van hulpteugens etc, dus als ik die wil lenen vraag ik dat. Gewoon kwestie van respect.
.
. Ik ben ook wel is m'n poetstas vergeten op te ruimen, maar die staat er dan de volgende dag gewoon nog.
. Wel hangt m'n halster regelmatig bij der buurman of vrouw, maar als dat het enige is.
.
.
Soms mist er een kruiwagen of een schep omdat iemand van de buren deze heeft gepakt, maar dit is eigenlijk al maanden niet meer gebeurt. En als het gebeurt dan heeft de eigenaresse van de andere stal het meestal al terug gezet voor dat wij het door hebben. Als ik iets op het terrein van de stal zelf laat slingeren, is de kans wel groot dat het weg is, maar bij de stal zelf kan ik alles gerust achterlaten.
(halstertouw, dekensingel).
Verder rij ik op een manege waar je vrij snel je zweepje kwijt bent. Laatste jaren niet meer gehad. Bind tegenwoordig mijn zweep aan de zak van mijn cap vast. 

Aurero schreef:Laatst werd er voeding uit mijn kast gestolen.. Had dat pas na 2 weken door, vond het al vreemd dat de voeding zo snel op ging maar ik deel mijn kast dus ik dacht dat de ander dat wel gedaan had (was dus niet zo) En gisteren kwam ik erachter dat al mijn spullen overhoop zijn gehaald.. Dus nu ben ik opzoek naar een opbergdoos met een slot eraan! Want ik vertrouw niemand meer..