Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miekelover schreef:Ze is dan heel blij dat ze uit de stal mag..
miekelover schreef:Hallo ken ik toch niks aan dien dat ik maar 3keer per in een week kan. De eigenaar woont daarzelf en die zet de paarden niet buiten als wij er niet zijn. Ik vidn dat ook nergens opslaan. De veulens staan soms 1 of 2weken op stal en als ze dan naar buiten mogen en ze echt stik gek. Maar ik zou wel elke willen komen om de paarden buiten te zetten maarja me schoolwerk houd me tegen
gijsenkim schreef:ik vind het juist hele makkelijke paarden om te rijden........
)
) Tigger schreef:Ik heb vandaag mijn paard een schop verkocht....![]()
Ik was haar benen even aan het afspuiten. Als ze ergens een hekel aan heeft, is het wel natte voetenen haalt uit met 1 been.
Als ze íets niet mag (en dat weet ze donders goed, maar kan het soms niet laten) is het uithalen.Mijn eerste reactie was dus een schop terug... daarna de slang er weer op, ik zag haar been weer iets optrekken.... een "EEH" was voldoende, ze liet hem staan. Ik heb haar toen beloond...
Daarna heeft ze haar benen niet meer verplaatst, totdat we weggingen...
Coby schreef:En een fokker die zijn jonge VA´s dag en nacht op stal heeft staan kan volgens mij geen goede fokker zijn en waarschijnlijk ook geen goede naam hebben
SuperSmurf schreef:Maar als je zo dol bent op een paard kan ik me niet voorstellen dat je het dan je (VZ) paard aan doet om dagen lang in zo'n muf hokje te laten staan..
Maar goed, dat vind ik..
miekelover"]
Hallo ken ik toch niks aan dien dat ik maar 3keer per in een week kan. De eigenaar woont daarzelf en die zet de paarden niet buiten als wij er niet zijn. Ik vidn dat ook nergens opslaan. De veulens staan soms 1 of 2weken op stal en als ze dan naar buiten mogen en ze echt stik gek. Maar ik zou wel elke willen komen om de paarden buiten te zetten maarja me schoolwerk houd me tegen
[/quote]
[quote="miekelover schreef:De veulens krijgen genoeg aandacht hoor. De worden lekker uitgebreid gepoets en we gooien ze ook regelmatig los inde bak