Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ChristaMoor schreef:Eet ze echt ál het stro op, of blijft er nog wat in liggen? Wat er dan nog in ligt, is dit dan vies? Vaak is het zo dat wanneer je het vieze stro mengt het het schone stro, ze dit dan ook niet zo snel meer eten.Desnoods wat vuiler stro uit een andere box. Het is het proberen waard toch?
Gea99 schreef:'Maar wat heeft de dierenarts je dan aangeraden om op de grond te strooien? Die zal daar dan toch ook wel iets over gezegd/geadviseerd hebben?
Wij gebruiken hier altijd gehakseld stro, zit in plastic verpakking. Maar weet niet of dat wat voor jouw paard is...?'
ik heb al gereageerd, zie bovenstaande en andere post, misschien had je erover heen gelezen, maar nogmaals, wat voor advies geeft de dierenarts?
Dat hij zegt geen stro en minder hooi, zal hij toch ook wel iets hebben gezegd over wat dan wel??
Had nog een reactie over verschillende soorten stro geplaats?
knollentuin schreef:Benthe2014 schreef:mensen lees nou eerst een x voordat je reageerd!!!!!! als je geen zin hebt om te lezen ga dan ook niet reageren....
Maar dit is dus wat ik net schreef, let een beetje op hoe je reageert...
Yvank_ schreef:Het is denk ik ook iets duidelijk als je je berichtjes nog eens naleest want aan sommige is geen touw vast te knopen...
Maar als je DA zegt zaagsel en stro dan lijkt me dat toch duidelijk gewoon laag zaagsel erin en als die dan het stro wat erop ligt opeet dan staat die nog wel schoon en droog?
Benthe2014 schreef:Yvank_ schreef:Het is denk ik ook iets duidelijk als je je berichtjes nog eens naleest want aan sommige is geen touw vast te knopen...
Maar als je DA zegt zaagsel en stro dan lijkt me dat toch duidelijk gewoon laag zaagsel erin en als die dan het stro wat erop ligt opeet dan staat die nog wel schoon en droog?
nee want dan begint ze aan het zaagsel