Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Arjan1983 schreef:Nikass schreef:Ik kan het je ten zeerste afraden om je paard naar deze regio te verhuizen. Paardonvriendelijker dan hier kan bijna niet
Waarom is het dan zo'n paard onvriendelijk omgeving?
. 
Anoeska schreef:Het is allemaal zo paardvriendelijk als je het zelf maakt hoor. Ik vind je er enorm negatief inzitten, en alles over 1 kam scheren. Ik woon midden in Amsterdam, mijn paard staan gewoon van 8 tot 4 buiten. Omdat ik dat zo wil, als ik zou willen mocht ze ook gewoon 's nachts buiten. Alles is mogelijk bij mij op stal, 24/7 buiten, kudde, maar inderdaad als je wil ook 24/7 op stal of een postzegel paddockje.
Ligt naar mijn mening meer aan de eigenaar, en hoeveel die z'n best doet, dan aan de omgeving. Alsof het in omgeving Amsterdam onmogelijk zou zijn om een paard vriendelijk te houden.
Ir111 schreef:Yontheke schreef:Tuurlijk wel. Maar als opstartend paardenbedrijf heeft dit ook een serieuze aantrekking op de markt dat hun willen aanspreken en lijkt het mij ook alleen maar goede reclame.Siebjuh schreef:Alvast, voordat er straks stress uitbreekt. Vanaf zondag zijn wij op vakantie
Nikass schreef:MariekeB dan heb jij vast nog meer informatie over hoe het er daar uit komt te zien?