Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bentee schreef:Hoi allemaal,
Ik krijg de koker van mijn paard met geen mogelijkheid schoon hoor! Dat zwarte spul zit echt aangekoekt!
Als hij uitschacht zit zijn penis vol met witte/geel achtige korsten. Durf het er zo niet af te ''trekken'' ben bang dat ik hem pijn doe, maar wanneer ik het nat wil maken met water dan trekt hij ''hem'' weer naar binnen. Hoe krijg ik het dan voor elkaar om die vellen/korsten van zijn penis af te halen?
(misschien is de vraag al eens eerder gesteld, waarvoor mijn excuses dat ik het nog eens vraag :-P )
. En ja, hoor een kloddder stopverf ter grootte van een erwt tevoorschijn gepeuterd.....vuurneon schreef:Geryon schreef:De ruimte bij de koker is inderdaad erg diep! Mijn hand en pols verdwijnen erin. En paardje vind het allemaal maar oke
En ik maar in de veronderstelling dat het niet zo diep was daarO bah

Pieteritus1 schreef:LindyH, heb je het inhammetje ook een beetje opengeklapt? En heb je gevoeld aan de buitenkant of er een harde knobbel in zat? De boon bij Olie zag ik ook niet direct, moest ook echt het zakje opendoen.

HappyTeuntje schreef:Op welke leeftijd gaan ze die bonen krijgen. of is de kans er al als ze jong zijn?
Bij mijn paard zitten de binnenkant van zijn achterbenen regelmatig onder het smegma, dat zal zeker betekenen dat het daar binnen heel vies? Hij heeft ook een soort van pukkeltjes, korstjes of zo bij zijn uiteinde van zijn vijfde been komt dat vaker voor, ik had dat nog nooit gezien bij een ander paard?