Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sylva schreef:Resistance schreef:Ik zou de hond maar gewoon laten gaan als het nog een keer (wat ik niet hoop) gebeurt. Als hij een ongewenst iemand op jouw terrein grijpt, is het niet jouw schuld.
Voor de veiligheid van mijn hond weet ik niet of ik dat wel zou doen (denk aan een mes oid).
sylva schreef:Dat het niet moeilijker is om binnen te komen is gebleken, maar ik kan dat niet openbaar zetten. Hoort nog een stukje bij van vandaag, maar dat ga ik omwille van mijn eigen veiligheid en dat van mijn dieren niet plaatsten. Eventueel wil ik dat wel via pb doen, gezien er zoveel mensen meeleven![]()
Dat hoort ook de vreemde voertuigen bij, die hoeven er niet eens te zijn om deze reden.
Voetstappen waren er niet, is gras waar ie op zat. We hebben direct gekeken. Kreeg van de politie idd op mn kop dat ik niet 112 heb gebeld. Maarja, na dat telefoontje van vanmorgen wou ik ze ook liever niet lastig vallen. Ook hebben mn buren zeker 30 min gezocht, maar die persoon is dan natuurlijk weg. Je kan ook werkelijk alle kanten op hier.