ralphtdw schreef:wij mogen zondags nooit komen op stal (tenzij je een goede reden heb paard ziek enz).
wij vinden het helemaal niet erg,
de paarden worden allemaal netjes gevoerd en buiten en binnen gezet. is er wel wat aan de hand word je netjes gebeld en wij hebben een dag rust:P
snap niet waarom het dan erg is als je 1 kerstdag niet mag komen.
Als je fanatiek wedstrijden rijdt is dat wel een probleem natuurlijk, op zondag niet mogen komen. Ik zou daar dus ook niet voor kiezen.

maar eigenlijk zou ik het zelf heel vervelend vinden als ik niet om die 1 of 2 dagen per jaar zou kunnen/mogen vragen van mijn pensionners. Ik bedoel, ik huur de box (50 euro per box, tis niet mijn terrein he), vraag 100 euro voor een jong paard tot en met 2 jarige leeftijd incl.onbeperkt ruwvoer, krachtvoer indien nodig, incl. bodembedekking. Incl. elke dag weidegang en elke dag uitmesten (en ja, ik leg er op toe bij mijn opfokklanten indd
) en incl. dat ik 24/7 op stal ben als dat nodig is en dan zou ik niet mogen vragen om één dagje van die 365 even geen mensen op het terrein tenzij nood? Eigenlijk belachelijk toch...

,kan me dan ergens best voorstellen dat staleigenaren zeggen,dan maar helemaal een dag dicht als dit een paar keer voorgekomen zou zijn...