Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Dat paard staat er altijd even gelukkig bij, met de oortjes naar voor
Kinke schreef:Gusti, maar vind jij 23 uur per dag op stal geen verwaarlozing?
Soraya10 schreef:Stelletje zeikerds!!! De paarden in nederland hebben het echt zo slecht nog niet. En paarden die in winter op stal staan komen heus wel uit hun box. Ik word schijtziek van dat gezeik. Heb je een leuke vrolijke topic met uitzinnige paardjes die genieten dat ze weer de wei op mogen en dan toch weer gaan lopen mieren neuken! Of de omheining is niet goed of het feit dat ze halster om hebben of peesbeschermers en ander kunnen we nog beginnen over de bespiering, de conditie en weet ik wat . Het is toch nooit goed. Altijd is er iemand die het beter weet.... ongelooflijk.Ja zware dierenleed zag ik op de foto's. Arme paarden. Misschien moeten jullie de dierenbescherming er maar bij halen (sarcastisch)
terpentijn schreef:Soraya, hier zijn pilletjes voor, geloof ik?
Kinke schreef:Gusti, maar vind jij 23 uur per dag op stal geen verwaarlozing?
Soraya10 schreef:Stelletje zeikerds!!! De paarden in nederland hebben het echt zo slecht nog niet. En paarden die in winter op stal staan komen heus wel uit hun box. Ik word schijtziek van dat gezeik. Heb je een leuke vrolijke topic met uitzinnige paardjes die genieten dat ze weer de wei op mogen en dan toch weer gaan lopen mieren neuken! Of de omheining is niet goed of het feit dat ze halster om hebben of peesbeschermers en ander kunnen we nog beginnen over de bespiering, de conditie en weet ik wat . Het is toch nooit goed. Altijd is er iemand die het beter weet.... ongelooflijk.Ja zware dierenleed zag ik op de foto's. Arme paarden. Misschien moeten jullie de dierenbescherming er maar bij halen (sarcastisch)
terpentijn schreef:Gusti-Bill:Als iemand niet eens de moeite neemt heel een topic door te lezen en andermans inbreng daarin te lezen, begrijp ik al niet wat iemand hier dan nog te melden heeft
Ik heb wel de moeite genomen jouw post te lezen.
Jammer. Ook voor je paarden.
GUSTIxBILL schreef:Een uitloop stal is ideaal, als die mogenlijkheid er is. Maar die hebben we ook niet. Met 1 paard gaat dat, maar met een redelijk kleine weide, en 3 paarden die elkaar kreupel zouden kunnen slaan is dit ook niet mogenlijk.
Een paard moet dagelijks buiten komen als de mogenlijkheid er is. Maar moet dit weidegang zijn? Gaan wandelen, rijden, longeren, is ook buiten komen.
terpentijn schreef:@Gusti: voor paarden die 23 uur per dag op stal staan "en dit gewend zijn" is het volgens jou okee
Aldus jouw laatste post. Onvoorstelbaar, als je dit echt zelf zou geloven.
Tsja....
.
Zammie schreef:Hoeft wat mij beteft ook geen weidegang te zijn..Wel samen met andere paarden naar buiten in een ruimte die groot genoeg is om ook eens lekker uit hun dak te kunnen gaan enz..en waar gevoerd wordt, want paarden de hele dag op paddock zonder voer/water vind ik minstens net zo erg..