Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tigger"]
[quote="Fitzroy"][quote="Haarbal schreef:Concorde en ik zijn allebei 2e jaars HBO-studenten, en dan heb je niet lekker iedere middag om 3 uur vrij. Er zijn dagen dat we pas om 18.30 thuis komen, en dan nog een flinke smak werk voor de volgende dag hebben.
Dit was dus echt geen geval van lui, geen zin, leuk feestje of weet ik veel welke k*tsmoes!
Haarbal schreef:Idd, van lui is hier geen sprake. Huiswerk, baantjes om het paard te kunnen betalen en voor mij de afstand zorgen dat ik niet iedere dag naar Sheek kan, hoe graag ik ook zou willen. Meestal sla ik een of twee dagen in de week over. Normaal komen ze dan buiten, maar omdat Jan nu in het gips zit dan een dagje niet.
Nogmaals, ik heb er niet zo'n moeite mee. Jammer maar helaas, niets aan te doen.

(voortaan maar dichtbinden dus
)
ik heb alleen mijn man die op "onze" dag mijn paard en dat van de 2 stalmaatjes kan buiten zetten. ik moet werken tot 18.00 en mijn stalmaatjes ook!
Concorde"]
[quote="stef schreef:mijne staan weleens een dag op stal, een heel enkele keer ook weleens 2 dagen. (krijg ik nu heel bokt over me heen???)
Ideaal is het niet, maar je hebt niet altijd keuze. Het liefst heb ik ze er elke dag uit, maar dat lukt gewoon niet altijd. Gaan ze niet dood van....
Heb aan mijn paarden nog nooit wat gemerkt. Ok, ze zijn wat joliger als ze een paar dagen binnen hebben gestaan, maar dat is ook logisch

Lenn schreef:
Verder begrijp ik niet hoe iemand op een dag écht niet naar stal kan?? (Noodgevallen uitgesloten)
Het druk hebben is relatief, en ik denk dat mensen al veel te snel denken dat ze geen tijd hebben. Een dag bevat zeeën van tijd, als je die maar bezwemt. haha wat banketstaaf ik nou
Cowgirl schreef:Sommige paarden worden wel mietjes gemaakt hoor.
Binnenhouden omdat het regent![]()
Mijn paard(en), ligt er aan welke stal het was, gingen altijd naar buiten.
Of het nou waaide of regende, geen gemiet naar buiten en zoek het maar een tijdje uit.
Het zijn paarden hoor geen barbie poppen.
Fitzroy"]
[quote="Haarbal schreef:Concorde en ik zijn allebei 2e jaars HBO-studenten, en dan heb je niet lekker iedere middag om 3 uur vrij. Er zijn dagen dat we pas om 18.30 thuis komen, en dan nog een flinke smak werk voor de volgende dag hebben.
Gulpje"]
[quote="Fitzroy"][quote="Haarbal schreef:Concorde en ik zijn allebei 2e jaars HBO-studenten, en dan heb je niet lekker iedere middag om 3 uur vrij. Er zijn dagen dat we pas om 18.30 thuis komen, en dan nog een flinke smak werk voor de volgende dag hebben.

Eleonoor"]
[quote="Gulpje"][quote="Fitzroy"]
[quote="Haarbal schreef:Concorde en ik zijn allebei 2e jaars HBO-studenten, en dan heb je niet lekker iedere middag om 3 uur vrij. Er zijn dagen dat we pas om 18.30 thuis komen, en dan nog een flinke smak werk voor de volgende dag hebben.

Gulpje schreef:Als je mij nu nog gaat vertellen dat ik m'n paard moeten verkopen ben je echt niet helemaal lekker. Ik pas er wel voor om mensen te gaan vertellen wat ze MOETEN doen, terwijl ik de mensen in kwestie totaal niet ken. Maar op basis van een grapje over m'n vriendje die thuis zit te wachten meteen gaan lopen lallen dat ik of mn paard of mn vriendje moet wegdoen?? Vul zelf maar in.
(Sorry aan de overige Bokkers dat ik zo fel uit de hoek kom, maar zoveel onwetenheid in een post word ik echt misselijk van)