Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
reiziger schreef:Ik meld me hier ookGoed om te lezen hoe anderen dit doen!
Mijn drietal staat ook 24/7 buiten, zelfs zonder schuilstal. Wel een hele beschutte wei met echt dikke bomen en struikenrijen, en een wand van gestapelde pakken kuilgras.
Mijn fries en de Andalusier hebben wel een dikke waterdichte deken op, mijn bonte staat gewoon bloot.
Ze krijgen dagelijks 2 balen hooi in grote bakken in de wei, en de stalhouder hakt een pak keer per dag de waterbak door.
Ze zijn supervrolijk. Ik had ze Dinsdag even mee naar stal genomen, maar dat was meer voor mezelf dan voor hunwant ik moest ze de wei uit slepen zowat, en terug naar de wei stonden de oortjes erop en ging het een heel stuk vlotter
Denk dat ik vooral zelf nog een beetje moet wennen aan het natural zijn.
Wat ik me wel afvraag is of het voor de hoeven geen kwaad kan dat ze steeds in de sneeuw staan. Ik zat te denken om een stuk in de wei sneeuwvrij te gaan scheppen, zodat ze wat droger kunnen staan. Of is dit overdreven![]()
Ondanks dat het prima gaat is mijn ideaal voor volgend jaar toch wel een schuilstal. Dus als iemand nog een container oid heeft of weet houdt ik me aanbevolen
Soleado schreef:Wat een mooi plaatje zo
jokari schreef:Miran wat een leuke foto.
*gaat googlen op Montvert*