Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

leuk dat je ook in de buurt woont!
Ben benieuwd naar je HSF! Zeker foto's plaatsen hoor, en ook van je stallen! Ben vol spanning je topic mee aan het volgen want wij staan voor dezelfde verbouwingen
Helaas geen 2 hectare bij ons, maar slechts 1, maar zou ook het HSF systeem willen en er komen ook binnenstallen in een schuur
Ik vind het nog best lastig om alles uit te zoeken en we starten pas ten vroegste deze zomer met de verbouwingen, dus ik moet nog even op mijn handjes zitten om geen firma's op te bellen

. Ook horen we veel dat het een fantastische plek is.. Wat ben ik toch blij met deze droom!

! Ik denk dat het stuk vergelijkbaar is met het formaat van de bak, wel iets kleiner. Zelf had ik als ideetje een soort cross stuk, met boomstammen, eventueel wat andere hindernissen? Een opsprong enz? Of het helemaal open houden, zodat mensen kunnen komen logeren (inclusief paard en tent?). Hoe dan ook; ik ben er nog totaal niet over uit haha! Misschien wordt het wel iets wat niets met paarden te maken heeft!