Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kim_1990 schreef:Ik zou de bak juist achterin doen, achter de sloot...
dat stuk is 22 X 50 meter...een fatsoenlijke bak is 20 X 40 op z'n minst...houd dus in dat je 2 meter aan de zijkant over houd als eventueel looppad en 10 X 20 meter tussen de bak en de sloot als paddock voor het geval je dus een paard apart moet zetten...
ik zou dan het grote gedeelte wat 27 X 60 is gebruiken als weide eventueel opgesplitst in 2 stukken als dit mogelijk is...wel zou ik een looppad beschikbaar houden...
als je niet snapt wat ik bedoel moet je even PB-en dan ga ik ff uittekenen voor je hoe ik het bedoel...
NiFallor schreef:kim_1990 schreef:Ik zou de bak juist achterin doen, achter de sloot...
dat stuk is 22 X 50 meter...een fatsoenlijke bak is 20 X 40 op z'n minst...houd dus in dat je 2 meter aan de zijkant over houd als eventueel looppad en 10 X 20 meter tussen de bak en de sloot als paddock voor het geval je dus een paard apart moet zetten...
ik zou dan het grote gedeelte wat 27 X 60 is gebruiken als weide eventueel opgesplitst in 2 stukken als dit mogelijk is...wel zou ik een looppad beschikbaar houden...
als je niet snapt wat ik bedoel moet je even PB-en dan ga ik ff uittekenen voor je hoe ik het bedoel...
Blijft leuk hè: een reactie in een topic wat heel wat pagina's loopt (9 in dit geval) terwijl enkel de OP gelezen is. Ik gok zomaar dat TS je geen pb zal sturen om te vragen of je wilt uittekenen wat je bedoelt.
@TS: wat een klus in je uppie!
Leorah schreef:Ik heb de schuilstal besteld en hij wordt over anderhalve week gebracht!! Fijn dat ze zo snel kunnen leveren. Het is een bouwpakket die als het goed is in 1 dag staat. Hij wordt vastgezet op spoorbielzen en ik ga hem in de carboleum zetten voor de levensduur, om knagen tegen te gaan en ook een beetje voor de looks. Er is hier vlakbij een adres die de ouderwetse carboleum nog leveren kan. n ik weet nog hoeveel ellende we hadden van hooi, stof e.d.