Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik hoop voor jou en je pony dat er in de toekomst een mogelijkheid komt voor een stalling met weidegang. Maar die reacties (heb het hele topic gelezen) die ik voorbij zie komen over " ja dan moet je maar verhuizen" enz. Vind ik een beetje ver gezocht. Jij doet je best voor je pony, maar jij kunt niet zomaar verhuizen ervoor. Ik zag dat je 19 bent, ik neem dus aan dat je nog bij je ouders woont? Dan heb je helaas niet veel te zeggen over je woonplaats. En dan zul je het beste ervan moeten maken.
!
we 2 bouwbedrijven hier in het Westland tevens mijn werk, mijn vrienden, mijn school, mijn familie.. Sorry dan ben ik maar egoistisch en heeft hij minder weidegang dan andere paarden (zoals bijv. bij jou Zuid Limburg).
!
. Het schoot mij ineens te binnen. Zo heb JIJ de controle over in welke stal (ik dacht te hebben gelezen dat jullie thuis ook een stalletje hebben voor je andere pony?!) hij staat, hoeveel weidegang hij krijgt enz.
!