hoeveel paarden hebben jullie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hoeveel paarden hebben jullie?

Ik heb 1 t/m 3 EIGEN paarden...
442 (64%)
Ik heb 3 t/m 5 EIGEN paarden...
56 (8%)
Ik heb 5 t/m 8 EIGEN paarden...
27 (3%)
Ik heb meer dan 8 EIGEN paarden!
31 (4%)
Heb jij tussen de 1 en de 5 verzorgpony´s?
93 (13%)
Heb jij tussen de 5 en de 10 verzorgpony´s?
8 (1%)
Ik heb ..... verzorgpony´s (graag reactie)
24 (3%)

Totaal aantal stemmen: 681

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 06:47

Ik heb geen eigen paard ... hopelijk over een paar jaar wel. Lachen

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 10:38

had er tot kerst 3.Maar dat zijn er nu nog maar 2 Knipoog Heb er namelijk 1 aan mijn vriend gegeven voor kerst, hij was al een tijdje helemaal gek van dat beest... Maar ze blijft in de familie!
in mei en in juli komen er 2 in totaal bij, 1 merrie van mij en die van mijn vriend zijn allebei drachtig....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 10:45

Ik heb een verzorgpaard, een trekpaard

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 10:45

ik heb er 2 en 1tje te logeren Haha!

animals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 17:35

Pascha schreef:
Ik heb er twee. Mijn pony van 28 jaar oud, NRPS, heeft pensioen.
En mijn paard, engels volbloed, 5 jaar oud. drachtig, dus in mei heb ik er 3....Haha!

zo een pony van 28 jaar is wel een mooie leeftijd hopen dat die nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang mee kan

animals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 18:27

Is er verder helemaal niemand?

gretoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 13:14

Ik heb zelf in september 2003 een shetje van nu bijna 6jaar gekocht!! Ze is heel cool! Ookal is ze klein!!
Verder heb ik bijna 4jaar, 2 verzorgpony's dat zijn newforesters, van 12 en 20 jaar. Ik rij af en toe een paardje bij, en af en toe een enkel en tweespan palominowelshjes, en een tweespan tuigers!! maar bne t gekst met de newforesters en mn shettie!!

animals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 16:17

gretoes schreef:
Ik heb zelf in september 2003 een shetje van nu bijna 6jaar gekocht!! Ze is heel cool! Ookal is ze klein!!
Verder heb ik bijna 4jaar, 2 verzorgpony's dat zijn newforesters, van 12 en 20 jaar. Ik rij af en toe een paardje bij, en af en toe een enkel en tweespan palominowelshjes, en een tweespan tuigers!! maar bne t gekst met de newforesters en mn shettie!!

Tja shetties zijn zeker cool en natuurlijk gaaf hahah en doe je er verder nog ietrs mee mennen, rijden, aan de hand lopen enzo....?
Lachen

animals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 14:24

Maar misschien hebben wij in de toekomst nog 2 veulens van onze eigen paarden erbij maar die gaan na een tijdje wel weer weg....maar dan alleen naar een goed tehuis!!!!!!!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 14:53

Ik heb er twee. Silly, en mijn 'opkknappertje' (een redelijk verwaarloosd paard) die ik een maand terug heb gekocht uit medelijden Haha!
Die staat nu lekker bij een vriendin van me verwend te worden.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 14:57

Ik heb alleen Sting, maar die is dan ook fantastisch Schijnheilig

animals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 17:27

Missouri schreef:
Ik heb er twee. Silly, en mijn 'opkknappertje' (een redelijk verwaarloosd paard) die ik een maand terug heb gekocht uit medelijden Haha!
Die staat nu lekker bij een vriendin van me verwend te worden.

Owh gelukkig dat het paardje een goed tehuis heeft en nu een fijn leventje kan hebben en van het leven kan genieten.....!

gretoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:18

animals"]
[quote="gretoes schreef:

Tja shetties zijn zeker cool en natuurlijk gaaf hahah en doe je er verder nog ietrs mee mennen, rijden, aan de hand lopen enzo....?
Lachen
[/quote]

Ik kan er nu nog niet zoveel mee doen. ze staat in elburg, en ik woon in bilthoven, dus dat is best ver weg, maar ik wil dr zo gauw mogelijk dichter bij huis hebben, en dan wil ik met dr menne, en ze word dit jaar gedekt, ik hoop dat het een merrieveulen word, dan hou ik dr zowiezo, en ga ik 2span mennen!! Maar ik moet de shet die ik nu heb eerst meer es voor de kar zetten, maar dat gaat wel lukken, ze heeft al een sleep getrokken!

gretoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:20

animals"]
[quote="gretoes schreef:

Lachen
[/quote]

Ik kan er nu nog niet zoveel mee doen. ze staat in elburg, en ik woon in bilthoven, dus dat is best ver weg, maar ik wil dr zo gauw mogelijk dichter bij huis hebben, en dan wil ik met dr menne, en ze word dit jaar gedekt, ik hoop dat het een merrieveulen word, dan hou ik dr zowiezo, en ga ik 2span mennen!! Maar ik moet de shet die ik nu heb eerst meer es voor de kar zetten, maar dat gaat wel lukken, ze heeft al een sleep getrokken! Ze is best groot, ongeveer 1.07M, ik zit er ook wel es eventjes op, dat vind ze mooi!! Het ziet er natuurlijk niet uit maar ja, als zij maar lol heeft!! Wandelen doe ik ook veel, lekker het bos in, geniet ze echt!!

gretoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:21

Foutje, had wat vergeten er bij te zetten, maar nu staat het hele bericht hierboven er 2keer, maar goed, ik ben dus erg blij met mn beestje!! Lekker een beetje hobbelen en wandelen!! heerlijk!!

animals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 19:41

gretoes"]
[quote="animals"][quote="gretoes schreef:

Lachen
[/quote]

Ik kan er nu nog niet zoveel mee doen. ze staat in elburg, en ik woon in bilthoven, dus dat is best ver weg, maar ik wil dr zo gauw mogelijk dichter bij huis hebben, en dan wil ik met dr menne, en ze word dit jaar gedekt, ik hoop dat het een merrieveulen word, dan hou ik dr zowiezo, en ga ik 2span mennen!! Maar ik moet de shet die ik nu heb eerst meer es voor de kar zetten, maar dat gaat wel lukken, ze heeft al een sleep getrokken! Ze is best groot, ongeveer 1.07M, ik zit er ook wel es eventjes op, dat vind ze mooi!! Het ziet er natuurlijk niet uit maar ja, als zij maar lol heeft!! Wandelen doe ik ook veel, lekker het bos in, geniet ze echt!!
[/quote]

Owh ja dan staat ze in de woonplaats waar ik nu ook woon ik stuur je even een pb en dan ziew je het wel maar wel leuk dat je met ze wil gaan mennen dat wil ik ook doen in de toekomst met mijn lieve hengst die af en toe het verschil niet kent tussen een mens en dier Tong uitsteken

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:47

ik heb 2 verzorshetjes en 2 verzorgpaarden 2+2= 4

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 19:57

Ik heb een hele leive verzorgponny!

was het maar waar dat ik een eigen had

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:04

Ik ben origineel:

Ik heb samen met een meisje 2,5 verzorgpaard!

Twee verzorg ik echt (samen) en de andere longeer en poets ik (of vrienden) als de verzorgers er niet zijn...

Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 15:21

Ik heb 1 Quarter. Ik zou er dolgraag nog 1 bijhebben, maar helaas zijn Quarters erg duur en 2 paarden op een pensionstal is ook erg duur. Dus hou ik het maar bij Justin alleen.

Chichika

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 16:10

2 paarden
kwpn merrie(indoctro)7 jaar springen
kwpn ruin (ohorn)2.6 jaar Cool

animals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 17:01

Christina schreef:
Ik heb 1 Quarter. Ik zou er dolgraag nog 1 bijhebben, maar helaas zijn Quarters erg duur en 2 paarden op een pensionstal is ook erg duur. Dus hou ik het maar bij Justin alleen.

ja dat is wel jammer maar misschien komt er ooit wel 1 bij wie weet..... Haha!

animals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 17:08

animals"]
[quote="gretoes"][quote="animals"]
[quote="gretoes schreef:

Lachen
[/quote]

[/quote]

Owh ja dan staat ze in de woonplaats waar ik nu ook woon ik stuur je even een pb en dan ziew je het wel maar wel leuk dat je met ze wil gaan mennen dat wil ik ook doen in de toekomst met mijn lieve hengst die af en toe het verschil niet kent tussen een mens en dier Tong uitsteken
[/quote]

Nou het pb heeft wel geholpen he ahha ik ben benieuwd hoe je shettie eruit ziet! *LOL*

Vanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 17:42

Ik heb er èèn.

animals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 19:12

Vanes schreef:
Ik heb er èèn.

wat voor 1 heb je dan?