Ik heb ook vaak opgemerkt dat er vast nog wel een andere kant aan het verhaal zat maar daar reageert dan niemand op

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skygirl schreef:Nee, want dan snijdt ze zichzelf ook eerder in de vingers, want dan is het ook makkelijk te achterhalen wie zij is en kan haar naam ook genoemd worden..
En ik vind het niet TS schuld of wat dan ook. Bij communicatie zijn er altijd minstens 2 in het spel. Dat natrappen met de KvK vind ik wel heel onfatsoenlijk btw.
Sonja_vR schreef:die kast niet meenemen, iets met een zadelkamer die op slot werd gedaan, staat letterlijk na te lezen in het topic....
ts heeft het niet over natrappen of wat dan ook om het natrappen of om dwars te liggen, maar puur over iets achter de hand kunnen hebben indien er weer moeilijk gedaan word.
LoveBaileys schreef:waarom is lezen toch zo moeilijk?
mijn vriend gaat toch die maand juni nog betalen?
alleen gun ik hem persoonlijk geen stuiver en had ik het als ik mijn vriend was geweest,
niet gedaan.
ik krijg mijn kast niet terug, dus wie is er nu niet eerlijk bezig?
Sonja_vR schreef:die kast niet meenemen, iets met een zadelkamer die op slot werd gedaan, staat letterlijk na te lezen in het topic....
ts heeft het niet over natrappen of wat dan ook om het natrappen of om dwars te liggen, maar puur over iets achter de hand kunnen hebben indien er weer moeilijk gedaan word.
Magrathea schreef:Het is inderdaad echt onetisch om een zwartwerker aan te geven bij de belastingdienst
Ariebren schreef:De belastings dienst is helemaal niet geinteresseerd in die kleine pension stalletjes.
Meestal draaien die stalletjes voor de belastingen negatief.
Iedereen kijkt maar naar die 150 euro en meer, die als stalgeld betaald moet worden.
Maar iedereen kijkt niet naar de onkosten en vaste lasten die dan voor de belastingen aftrekbaar zijn.
Waarom zijn er zoveel faillisementen en maneges die van pachter veranderen ??
LoveBaileys schreef:Voor de meelezers:
Hij bleef voet op stuk houden mbt de betaling van maand Juni.
Ik ben het daar uiteraard nog steeds niet mee eens, dus ik ben gaan dreigen ( daar ik voor grof vuil te woord werd gestaan )
Ik vertelde hem, dat als hij zo door blijft gaan, hij een groot probleem heeft, hij staat niet ingeschreven bij de Kvk, dus ook geen belastingnummer en draagt dus geen belasting af..zal de fiscus leuk vinden!
Nou hij ging dus totaal uit zijn stekker, hij stond wel geregristreerd en ik had niet goed gekeken.
Maar hij schoot zo uit zijn plaat, schrikreactie waarschijnlijk, bedoel als je daadwerkelijk netjes je belasting afdraagt voor de inkomsten die hij benut, ga je toch niet vreselijk uit je stekker?
Wie heeft een pensionstal, of staat op een pensionstal welke netjes geregistreerd staat en alles dus netjes via het boekje doet?
Zou dit namelijk heel goed tegen hem kunnen gebruiken vanavond..
maar dan moet ik uiteraard zeker weten dat hij niet geregistreerd staat en dus alles 'zwart' doet..
Zou ik hiervoor gewoon de kvk kunnen bellen?
Magrathea schreef:Het is inderdaad echt onetisch om een zwartwerker aan te geven bij de belastingdienst
LoveBaileys schreef:TLNLSDB Schreef:
Jammer dat je het nu op slot wil laten gooien TS.
Niet heel de wereld kan het met jou eens zijn hé?
Je spreekt jezelf gewoon vaak tegen, en het lijkt alsof je alleen maar meer kwaad wilt.
Het is echt een kapot lage actie als je hem er op deze manier bij wilt naaien.
Dat je die kast niet meegenomen hebt begrijp ik ook niet, en sowieso waarom heb je dan niet direct weer de politie gebeld? dan had je hem net als je paard toch direct meegekregen?
imo, zoek je zelf de problemen op hoor!
Natrappen is gewoon vuil, hou toch de eer aan jezelf, dr is al genoeg narigheid met bedrijven door de crisis ed.
pak die man niet ook nog zn brood af.....
------------------------------------------
Met alle respect, maar geloof dat jij het allemaal niet helemaal begrijpt
Ga ook echt niet weer alles uittypen, fijn dat er mensen zijn die wel alles gelezen hebben en mij begrijpen.
Maar wat je zegt, niet iedereen kan het met je eens zijn, zou ik niet eens willen zeg..![]()
Maar het topic gaat op slot omdat de begin post niet meer relevant is, ik heb mijn paard
nu op een heerlijk stekje staan en de rest zoek ik zelf verder wel uit, ZONDER Bokt
( ps. Daar het via internet altijd moeilijk is om een dreigende houding etc etc aan te geven, ik had je HEEEL graag willen spreken als je in mijn schoenen had gestaan tegenover deze man.)